Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا تا هفته آینده زمان و مکان برگزاری ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 را مشخص می کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «استاد الدوحه» قطر خبر داد بنا به گزارش منابعی نزدیک از کنفدراسیون فوتبال آسیا کمیته اجرایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار است تا اواسط ماه جولای(یعنی تا هفته آینده) زمان و مکان برگزاری این مسابقات را تعیین می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این تاریخ پیشنهادی برگزاری ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 اعلام شده بود. طبق توافق صورت گرفته قرار است ادامه  مرحله گروهی و مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020 از تاریخ 14 سپتامبر(24 شهریور) تا 29 همین ماه (8 مهر) به صورت متمرکز به میزبانی یک کشور برگزار شود. مرحله یک چهارم در تاریخ 4 نوامبر(14 آبان) و نیمه نهایی 25 نوامبر(5 آذر) و فینال در تاریخ 5 دسامبر(15 آذر) به صورت تک بازی برگزار شود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین نکوداشت روز مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی ۱۶ اردیبهشت سالروز آغاز فعالیت رصد خانه تاریخی مراغه و بسته شدن زیج ایلخانی در سال ۶۵۷ هجری بنام روز مراغه نام گذاری شده است.

امام جمعه مراغه در این مراسم گفت: تاریخ علمی، ادبی، نجومی و فرهنگی مراغه پر افتخار است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پور محمدی افزود: روز مراغه بهترن فرصت برای شناساندن تاریخ، فرهنگ و شخصیت‌های علمی و ادبی این شهر برای نسل جوان است.

وی اظهار کرد: خواجه نصیر الدین طوسی با ساخت رصد خانه مراغه بزرگترین مرکز علمی و پژوهشی زمان خود را دراین شهر بنا کرده است که به برکت این رصد خانه دانشمندان بسیاری از کشور‌های مختلف دنیای آن زمان در این شهر تحصیل کرده اند.

امام جمعه مراغه در ادامه افزود: دانشمندان بسیاری از جمله خواجه نصیر الدین طوسی، قطب الدین شیرازی و علامه حلی در مراغه درس خوانده اند و شاگردان بسیاری تربیت کرده اند

وی تصریح کرد: مراغه قبل از رصد خانه تاریخی این شهر مدارس و شخصیت‌های علمی بزرگی داشته است و اسناد و شواهد تاریخی نشان می‌دهد مردم این شهر همیشه علاقمند علم ودانش بوده اند.

وی افزود: اوحدی، عبدالقادر مراغه‌ای، درویش اشرف، قاضی کمال الدین، شیخ بابا، خواجه معز الدین، میرعبدالله فتاح و در زمان حاضر نیز استاد کریمی و حیدر عباسی همه مفاخر مراغه هستند.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی  نیز در آیین نکوداشت روز مراغه افزود: این شهرستان به لحاظ بنا‌های تاریخی در استان دارای اهمیت و تاثیر گذار است.

محمدی افزود: مراغه از نظر قدمت شهرنشینی، تاریخی و فرهنگی همتراز شهر‌های اصفهان، شیراز، کرمان و یزد است.

وی اضافه کرد: وجود منطقه فسیلی در مراغه این شهرستان را به بهشت فسیلی تبدیل کرده است.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این مراسم گفت: تاریخ و گذشته مراغه بسیار درخشان و پرافتخار دارد.

مینویی افزود: در زمان حاضر نیز مردم اگاه و بصیر این شهر در تمامی صحنه‌های انقلاب از دفاع مقدس گرفته پای صندوق‌های رای همیشه حاضر و آمده هستند.

دبیر نکو داشت روز مراغه نیز گفت: ۱۶ اردیبهشت روز مراغه نام گذاری شده تا فرصت برای معرفی این شهر فرهنگی و تاریخی باشد.

عسکری افزود: این شهردر طول تاریخ از مناطق مهم علمی، اقتصادی، شهر نشینی بوده و علمای بسیاری از جمله اوحدی، عبدالقادر مراغه‌ای در این شهر متولد شده اند.

وی اضافه کرد: در این شهر همچنین علما و دانشمندان بسیاری از جمله شیخ شهاب الدین سهروردی، علامه حلی و فومن جی چینی در این شهر تحصیل کرده اند.

معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز در این مراسم، با اشاره به اینکه درجه شهرداری مراغه از دهه ۶۰ شمسی ارتقا نیافته بود، گفت: این درجه پس از حدود سه دهه از ۹ به ۱۰ ارتقا یافت که در توسعه ساختار تشکیلاتی، تعداد نیروی انسانی و میزان اعتبارات دولتی می‌تواند مفید باشد.

 «سیدسجاد انوشه» در جشن «روز مراغه» که در تالار سرباز این کهن‌شهر برگزار شد، افزود: کسب درجه ۱۰ با توجه به اینکه آخرین درجه در شهرداری‌های کلانشهر‌ها ۱۲ است، موفقیت بزرگی برای مراغه به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد
  • برگزاری آیین نکوداشت روز مراغه
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد