Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان مازندران گفت: در سه ماه اول سال جاری، ۶۸ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با تلاش همکاران ستاد دیه و اداره کل زندان استان آزاد شدند. تاریخ انتشار: 09:36 - 19 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۶۰۳۰

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در گفت‌وگو با میزان گفت: کمک به افراد نیازمند اگر همراه با خلوص نیت و به خاطر رضای پروردگار باشد دارای تاثیرات بی شماراست و یکی از نقاط قوّت اخلاق اسلامی انسان‌ها، حس همکاری، نیکوکاری و خدمت‌رسانی به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام عالی قضایی استان مازندران اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های ارتباط انسان مسلمان در کنار ارتباط با خالق و ارتباط با خویش، ارتباط با محیط و انسان‌ها است که یکی از راه‌های آن خدمت به خلق و نمود بارز آن گذشت و ایثار نسبت به هم نوع می‌باشد.

رییس ستاد دیه مازندران فعالیت در راستای فراهم نمودن زمینه آزادی زندانیانی که به واسطه عجز از پرداخت بدهی‌های مالی در زندان بسر می‌برند را امر‌ی خداپسندانه و دارای اجر و پاداش فراوان نزد خداوند دانست و اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته در سه ماه گذشته تعداد ۵۸ نفر از زندانیان در سطح استان با پرداخت مبلغ ۲۰ میلیاردو ۳۸۲ میلیون ۱۷۶ هزار و ۹۲۰ ریال آزاد شدند.

این مقام عالی قضایی استان گفت: این تسهیلات شامل تسهیلات بانکی، کمک‌های بلاعوض، مساعدت در پرونده‌های اعسار و تقسیط توسط همکاران قضایی، اخذ گذشت از شکات بوده است.

بیشتر بخوانید: ۸۲۵ زندانی استان فارس چشم انتظار یاری خیرین

حجت الاسلام و المسلمین اکبری اظهار داشت: با احتساب ۱۰ نفر از محکومین مالی غیر عمد که به برکت ورود پرچم مقدس امام رضا (ع) به زندان و با پیگیری مدیر کل زندان مازندران طبق مقررات قانونی نیز از زندان آزاد شدند، مجموع زندانیان آزاد شده در سه ماه اول سالجاری به ۶۸ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری مازندران قوه قضاییه ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر اژه‌ای به هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم غریب آبادی اظهار داشت: در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، ۲۸ تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رأفت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

وی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرایند میان دو کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6095301

دیگر خبرها

  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • این زن بخاطر نوع لباسش به ۱۱سال زندان محکوم شد
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • اسرائیل خواهر اسماعیل هنیه را آزاد کرد و در حصر خانگی قرار داد+ عکس