Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا سلیمی، با اشاره به همه گیری بیماری کووید ۱۹ در کشور، گفت: با توجه به اینکه امکان حضور در همایش ها و برنامه های بازآموزی به صورت حضوری وجود ندارد و سال آینده نیز همکاران باید پروانه های طبابت خود را تمدید کنند، یکی از دل نگرانی های موجود این بود که پروانه ها تمدید نشود یا همکاران نتوانند امتیاز بازآموزی لازم را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به دو مکانیسم برای رفع این مشکل و کاستن از دل نگرانی های جامعه پزشکی اشاره کرد و افزود: با طراحی و اجرای برنامه های مجازی همکاران می توانند ضمن به روز ساختن اطلاعات خود امتیاز لازم را کسب نمایند که با رایزنی های انجام شده قوانین نیز در این زمینه تسهیل شد و اعضای نظام پزشکی می توانند تمامی امتیاز خود را با شرکت در وبینارهای مجازی تامین کنند.

سلیمی با اشاره به این مهم که احتمال می دادیم شاید تعداد وبینارها و برنامه های مجازی کافی نبوده و سقف امتیازات بالا نباشد، ادامه داد: با رایزنی هایی که با وزارت بهداشت انجام دادیم، این مجوز را اخذ نمودیم که برای سال ۹۹ نیاز به امتیاز بازآموزی نباشد اما همکاران در سال آینده به ازای ۶ سال، در واقع ۱۵۰ امتیاز را ارائه دهند.

وی تصریح کرد: این بدان مفهوم است که اگر کسی امتیاز ۵ ساله اش کامل باشد، پروانه طبابت خود را دریافت می کند و اگر کسی  کمبود امتیاز دارد لازم نیست نگران باشد  چون پروانه به او داده می شود ولی سال آینده باید این کمبود امتیاز را جبران کند و این امر بخشی از مشکلات و دل نگرانی همکاران را حل خواهد کرد.

کد خبر 4969694

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان نظام پزشکی علیرضا سلیمی جامعه پزشکی ویروس کرونا وزارت بهداشت فاصله گذاری اجتماعی ماسک طبی کووید 19 علیرضا زالی دانشگاه علوم پزشکی ایران شیوع کرونا دانشگاه علوم پزشکی تهران سازمان غذا و دارو بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سازمان بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری

شماری از پرستاران بیمارستانی در گرگان با بیان اینکه نسبت به اضافه‌کار اجباری اعتراض داریم، اظهار داشتند: «مدتی‌ست که به اضافه کار اجباری و شیفت‌های طولانی اعتراض داریم؛ برخی از همکاران‌مان تصمیم گرفته‌اند تن به اضافه‌کار اجباری ندهند، اما در مقابل واکنش مسئولان و مقامات مثبت نبوده است.»   به گزارش ایلنا، یکی از این پرستاران گفت: به یکی از همکاران مرد ما گفته شده اگر تن به اضافه‌کار اجباری ندهی، باید بخش‌ات را عوض کنی یا از کارت استعفا بدهی!   به گفته این پرستار، اجبار در اضافه‌کار یا ایستادن در شیفت‌های طولانی، خلاف قانون است، اما پرستاران برای اینکه شغل خود را از دست ندهند، به این اجبار تن می‌دهند.   پرستاران گرگان، خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه‌ی حق الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • پشت پرده مسمومیت الکلی پزشکان در شیراز
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • فضاپیمای رباتیک چین در روزهای آینده به ماه می‌رود
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم