Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در سفر به شهرستان لنده از پروژه های اجرایی این سپاه بازدید و تعدادی دیگر از پروژه های محرومیت زدایی را کلنگ زنی و افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ با حضور فرمانده سپاه فتح، بنیادعلوی، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده ومسولان شهرستان لنده آیین کلنگ زنی ساخت یک باب کتابخانه عمومی در روستای ایدنک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کتابخانه به همت بنیادمستضعفان و اداره کل کتابخانه های عمومی استان در زمینی به مساحت200متر در زمینی به متراژ 120 متر احداث می شود.

افتتاح دو باب منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد به نمایندگی از 35باب منزل مسکونی از دیگر برنامه های کاری سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل در سفر به شهرستان لنده بود.

35 منزل مسکونی  مددجویان کمیته امداد با اعتباریک میلیارد و 400میلیون تومان در روستاهای دو بخش مرکزی و موگرمون افتتاح و به بهره برداری رسید.

عملیات اجرایی گازکشی 170منزل مسکونی کمیته امداد امام خمینی(ره) در روستاهای شهرستان لنده با حضور فرمانده سپاه فتح و مسئولان شهرستانی لنده اجرایی و کلنگ زنی شد.
این طرح ها به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج لنده صورت گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محرومیت زدایی شهرستان لنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی

دریافت 160 MB کد خبر 6092616

دیگر خبرها

  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان