Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@09:45:01 GMT

معرفی ۵ هزار واحد صنفی آسیب دیده به بانک های عامل

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۲۵۸۳

معرفی ۵ هزار واحد صنفی آسیب دیده به بانک های عامل

آبایی هزاوه از معرفی ۵ هزار واحد صنفی آسیب دیده به بانک های عامل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «محمد تقی آبایی هزاوه» در حاشیه برگزاری جلسه کارگرگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان که به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی و با حضور مدیران کل و مسئولین مربوطه برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: دو دستور در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با اشاره به اینکه برابر مصوبه کارگروه اشتغال استان مصوب شده بود که مقرر شده بود بانک های عامل پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب دیده استان داشته باشند، افزود: از طریق اتاق اصناف استان مرکزی 5 هزار واحد صنفی آسیب دیده به بانک های عامل استان به منظور پرداخت تسهیلات معرفی شده اند.

 

وی با اشاره به گزارش مجمع امور صنفی و بانک های عامل از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در این ایام، ادامه داد: نرخ تسهیلات پرداخت شده 18 درصد است و مقرر شد تا بانک های عامل رقم پرداختی را اعلام کنند.

 

این مقام مسئول به آخرین وضعیت تسهیلات کرونا به کسب و کارهای آسیب دیده اشاره کرد و گفت: 14 رسته شغلی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اساس مصوبه هیئت وزیران شناسایی شده که زیر مجموعهاین 14 رسته شغلی یک میلیون واحد کسب و کار بوده است.

 

آبایی هزاوه اضافه کرد: از این یک میلیون واحد کسب و کار 21 هزار واحد مربوط به استان مرکزی بود که به همین منظور دولت 40هزار میلیارد تومان تسهیلات با نرخ 12 درصد و بازپرداخت 24 ماه برای این مورد در نظر گرفته بود که سهم استان مرکزی 651میلیارد تومان تسهیلات بود.

 

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه تا به امروز در سطح کشور از این یک میلیون واحد کسب و کار 147 هزار و 900 واحد کسب و کار در سامانه کارا ثبت نام کردند، گفت: این تعداد با اشتغال 32 هزار و 720 نفر به تایید دستگاه های اجرایی رسیدند که به بانک های عامل برای پرداخت معرفی شدند.

 

وی با بیان اینکه از این تعداد 2 هزار و 772 واحد کسب و کار با 5 هزار و 364 اشتغال مربوط به استان مرکزی بودند که در سامانه کارا ثبت نام کردند، افزود: این تعداد از سوی دستگاه های اجرایی مورد تایید و به بانک های عامل معرفی شدند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان مرکزی اراک بانک های عامل واحد کسب و کار استان مرکزی هزار واحد آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج

مهدی رمضانی در دیدار‌های جداگانه با کارگران آسیب‌دیده ضمن آرزوی سلامتی، مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد و خواستار تسریع در روند درمان و کار‌های اداری این کارگران شد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان همچنین با حضور در منزل جعفر میرزایی کارگر فوت شده در حادثه کارگری، ضمن تسلیت به خانواده آن مرحوم، اظهار داشت: بحث ایمنی باید جدی گرفته شده و با متخلفان برخورد شود تا کارگران دچار حادثه نشده و خانواده‌ها عزادار نشوند.

مدیرکل کار کردستان نیز در این دیدار گفت: تمام توان خود و ادارات زیر مجموعه وزارت کار در استان را در جهت حمایت از کارگران آسیب دیده بکار خواهیم گرفت، و حمایت از این اقشار را وظیفه خود میدانیم.

فرزاد پیشکاری گفت: در راستای حفظ ایمنی، بهداشت و صیانت از حق و حقوق کارگران ۲۳ بازرس کار در استان سال گذشته بیش از ۱۹ هزار بازرسی از کارگاه‌ها، کارخانجات، واحد‌های تولیدی و صنعتی، ابنیه و کارگاه‌های پرخطر را انجام داده‌اند تا کارگران به عنوان سرمایه‌های ارزشمند کشور دچار سانحه و آسیب نشوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم