Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز و فردا در بخش‌هایی از شرق و مرکز بارش پراکنده باران رخ می‌دهد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ فریبا گودرزی، گفت: امروز بعدازظهر برای  استان‌های شمالی غربی ارتفاعات شمالی البرز، ارتفاعات زاگرس مرکزی، کرمان، شمال و شرق هرمزگان و سیستان و بلوچستان وزش باد، رگبار پراکنده و رعدوبرق گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس ادامه داد: از بعدازظهر امروز تا یکشنبه هفته آتی، در شرق و جنوب شرق علی الخصوص زابل باد و گردوخاک خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی هشدار داد: همچنین بخش شرقی دریای عمان مواج می‌شود و احتمال غرق شدن قایق‌های کوچک و شناور‌های سبک و پاره شدن تور‌های صیادی وجود دارد.  

او افزود: فردا بر شدت بارش در شمال غرب افزوده می‌شود. همچنین در هرمزگان، کرمان، ارتفاعات البرز و سواحل غربی و مرکزی دریای خزر رگبار پراکنده باران رخ می‌دهد.

گودرزی گفت: جمعه و شنبه دریای خزر هم مواج می‌شود.

او درباره وضعیت جوی پایتخت افزود: آسمان تهران امروز کمی نیمه ابری بوده و احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارش باران رعد و برق هواشناسی باران رگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌ شرقی گفت: گذر امواج فرعی تراز میانی جو از بعد از ظهر دوشنبه با افزایش موقت ابر و بارش رگبار پراکنده باران در این استان، دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد امیدفر صبح امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این شرایط تا روز سه‌شنبه ادامه پیدا می‌کند، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای، از روز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

وی افزود: فعالیت این سامانه موجب ابرناکی، وزش باد به نسبت شدید در بعضی نواحی به ویژه نیمه جنوبی استان و خیزش یا نفوذ گرد و خاک و در نواحی مرتفع و کوهستانی گاهی رگبار باران و غرش آذرخش می‌شود.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش پیدا می‌کند.

کد خبر 748624

دیگر خبرها

  • لرستان بارانی می‌شود
  • هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • پایان هفته بارانی برای کرمان
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟
  • ‌فارس از امروز بارانی می‌شود/ تگرگ و صاعقه در راه است