Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد بانشی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: سال گذشته برای حیوان گزیدگی و مقابله با بیماری هاری مبلغ زیادی  هزینه شده که باید در این راستا اقدامات لازم برای کاهش هزینه ها انجام شود.

وی بیان کرد: با توجه به خطرات زیان بار بیماری هاری باید برنامه ریزی لازم برای مقابله با این بیمار نیز انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانشی جمع آوری سگهای ولگرد را یک اولویت دانست و گفت:  مقرر شد یک محل نگهداری از سوی شهرداری مشخص و هزینه‌های نگهداری در شورای اصناف کمیته اتلاف سگ‌های ولگرد نیز تعیین تکلیف شود.

وی اظهار کرد: دامپزشکی نیز باید بصوت روزانه غذای مورد نیاز سگهای ولگرد را تامین کند.

 سال‌هاست شهروندان یاسوجی در کوچه‌های شهر و گاهی در معابر اصلی شهر با پدیده‌ای جدید به نام سگ‌های ولگرد روبرو می‌شوند که به عنوان یک معضل بهداشتی از آن یاد می‌شود.
طبق ماده ۱۵ قانون شهرداری‌ها، دفع حیوانات بلاصاحب مزاحمی که سبب بروز بیماری‌های خطرناک به جمعیت دامی و انسانی شود در سطح شهرها بر عهده شهرداری‌ها و خارج از آن نیز برعهده بخشداری‌ها است و همچنین برحسب وفق ماده ۹ دستورالعمل کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد مربوط به بهمن ماه سال ۱۳۸۷ تصدی واحد کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری به انسان زیر پوشش معاونت خدمات شهری شهرداری‌ها قرار گرفته است.
کارشناسان دامپزشکی و صاحب نظران وجود سگ‌های ولگرد و بدون صاحب و نیز پدیده سگ گردانی را زمینه ساز مضرات روحی و روانی درمیان افراد جامعه دانسته و تأکید دارند که این مساله می‌تواند منشاء بسیاری از بیماری‌های خطرناک و تهدید کننده سلامت افراد جامعه باشد.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه های علوم پزشکی شهرداری یاسوج مراکز جمع آوری سگ های ولگرد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه های علوم پزشکی شهرداری یاسوج کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه های علوم پزشکی شهرداری یاسوج سگ های ولگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: این دانشجویان در جشنواره تدریس برتر و جشنواره اقوام افتخارآفریدند.

سلیمان حسینی نیک افزود: وی ادامه داد: هم اکنون ۷۰۰ دانشجو معلم در دو دانشگاه پردیس کوثر و شهید ایزدپناه در شش رشته تحصیلی و دو مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند که در سال تحصیلی پیش رو ۴۰۰ دانشجوی دیگر به آنها افزوده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • پرسه سگ‌های ولگرد در شهر؛ ترحم، ترس، هاری
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد