Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@22:00:36 GMT

تشدید محدودیت‌های کرونایی در آرامستان جیرفت

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۲۷۶۷

تشدید محدودیت‌های کرونایی در آرامستان جیرفت

شهردار جیرفت گفت: باتوجه به وضعیت قرمز و ضدعفونی کردن این منطقه با دستور دادستان خیابان‌های منتهی به بهشت زهرای جیرفت پنجشنبه این هفته مسدود خواهد شد.

به گزارش ایمنا، نعمت‌الله حسین‌زاده از اعمال ممنوعیت تردد در خیابان‌های منتهی به بهشت زهرای این شهر با هدف ضدعفونی آرامستان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اعلام وضعیت قرمز و راستای مصوبات ستاد پیشگیری از شیوع کرونا در شهرستان و حسب دستور دادستان و مرکز بهداشت به دلیل ضدعفونی آرامستان، خیابان‌های منتهی به بهشت زهرا از صبح پنج شنبه نوزدهم تیرماه از ساعت هشت صبح تا ساعات اولیه شامگاه همین روز مسدود خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش سرعت انتشار آن در راستای شعار ملی «قطع زنجیره انتقال و فاصله گذاری اجتماعی» نسبت به مسدود کردن خیابان‌های منتهی به آرامستان و بهشت زهرای جیرفت اقدام خواهد شد.

شهردار جیرفت از ضدعفونی آرامستان جیرفت در روز پنج شنبه نوزدهم تیرماه خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه وضعیت جیرفت قرمز اعلام شده است و حسب دستور دادستان و مرکز بهداشت ضدعفونی بهشت زهرا در دستور کار شهرداری قرار دارد لذا از شهروندان جیرفتی درخواست داریم که پنجشنبه این هفته از حضور در بهشت زهرای جیرفت خودداری کنند.

حسین‌زاده با تاکید بر ممنوعیت حضور شهروندان در بهشت زهرا، گفت: با هماهنگی با مجموعه معاونت خدمات شهری و برای حفظ سلامت همشهریان ضمن انجام عملیات محلول پاشی و ضد عفونی خیابان‌های منتهی به بهشت زهرای جیرفت از ساعت هشت صبح پنجشنبه این هفته، نسبت به مسدود کردن این خیابان‌ها نیز اقدام و از ورود مردم به بهشت زهرا جلوگیری به عمل می‌آید.

وی با تاکید بر این موضوع که اینگونه محدودیت‌ها برای حفظ سلامت همه شهروندان است، خاطر نشان کرد: همه باید به نوبه خود نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی با متولیان امر همکاری کنند.

شهردار جیرفت همراهی مردم را در این زمینه خواستار شد و گفت: شهروندان از مراجعه به بهشت زهرا پنج شنبه این هفته خودداری کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 432818

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهروند شهرهاي ايران حقوق شهروندی کرونا در ایران مشارکت شهروندان مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بهشت زهرای جیرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها

افشین صالحی نژاد در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان جیرفت که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان جیرفت برگزار شد، گفت: در وضعیت اقتصادی جامعه، کمک به خانواده مددجویان، خصوصا تدارک اشتغال برای آنان و نیز جذب کارآفرینان، اقدامی مهم است و این فعالیت‌ها بدون تردید در دوره جدید جدی گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های صورت‌گرفته در انجمن حمایت زندانیان جیرفت قابل تأمل است؛ ولی همچنان انتظارات را برآورده نمی‌کند، بیان داشت: ابتدا باید خانواده‌هایی که واقعا نیازمند هستند، شناسایی شوند و سپس حمایت شده و مرتبا مورد سرکشی قرار گیرند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با اشاره به لزوم توجه به خانواده زندانیان و نیاز به فعالیت جدی انجمن حمایت زندانیان، تصریح کرد: مدیرعامل جدید انجمن، چهره‌ای جوان، دلسوز و پر تلاش است و با توجه به تجارب و حسن شهرت در این سمت قرار گرفته است. 

 وی بیان کرد: در زمان کنونی، لازم است با فعالیتی مضاعف در حوزه حمایت‌ها از خانواده زندانیان پیش برویم. 

در این آیین از خدمات مسعود فاطمی قدردانی و حامد دلفاردی به سمت مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان جیرفت معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران