Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@07:48:30 GMT

همایش بزرگداشت شهید باهنر در کرمان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۲۷۸۰

ایسنا/کرمان مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان برگزاری برنامه ای شاخص به صورت سالانه و مستمر در خصوص شهید باهنر را لازم و ضروری خواند و گفت: امسال همایشی ویژه این شهید در کرمان برگزار می شود.

"حسین انجام شعاع" در نشست با نمایندگان دستگاه های عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به در پیش بودن هشتم شهریور، سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اشاره و تصریح کرد: برای بزرگداشت این مناسبت هر ساله برنامه ای محوری با حضور مردم برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجم شعاع افزود: با توجه به اینکه شهید باهنر از نظریه پردازان و تئوریسین های انقلاب اسلامی بوده اما در طول ۳۹ سال پس از شهادت ایشان، تنها دو کنگره در سال های ۸۰ و ۹۰ برای این شهید برگزار و منزل پدری او به عنوان موزه دایر و فعالیت های دیگری هم انجام شد.

وی با بیان اینکه شخصیت شهید باهنر از ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی و... قابل توجه است وحق دارد که نسبت به معرفی ایشان کار می کردیم؛ افزود: اگر نسبت به این ابعاد کار می کردیم تا فکر دانش آموز و نوجوان ما بر اساس تفکر اسلامی شکل بگیرد و این تفکر نهادینه شود، کمتر شاهد اتفاقات بد در این قشر خواهیم بود.

انجم شعاع تاکید کرد: اندیشه انقلابی و اسلامی شهید باهنر را در مدارس و دانشگاه ها باید برای قشر دانش آموز و دانشجو خوب بیان و نهادینه کنیم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان برگزاری برنامه ای شاخص به صورت سالانه و مستمر در خصوص شهید باهنر را لازم و ضروری خواند و با تاکید بر اینکه این برنامه شاخص را هر سال در یکی از ابعاد شخصیتی آن شهید و با در نظر گرفتن اولویت های جامعه برگزار کنیم، اظهار کرد: برنامه محوریِ هر ساله در هشتم شهریور را امسال با رویکرد پرداختن به شخصیت شهید باهنر برگزار خواهیم کرد.

این مقام مسئول افزود: برای برگزاری این همایش ۵ کارگروه دانش آموزی با مسئولیت آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛ علمی و پژوهشی با مسئولیت دانشگاه شهید باهنر؛ فرهنگی و هنری با مسئولیت ارشاد اسلامی؛ تبلیغات و اطلاع رسانی با مسئولیت صدا و سیما و در نهایت کارگروه مراسم را تعریف کردیم.

به گزارش ایسنا، صدیقه مرادی، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: شهید باهنر حق بزرگی به گردن کرمانی ها دارد و چند سال است که دیگر برنامه چندانی برای ایشان برگزار نشده است.

 وی افزود: شهید باهنر یکی از افرادی است که تالیف کتب دینی را اوایل انقلاب به عهده داشتند و باید در در هشتم اسفند، روز امور تربیتی هم برنامه ای برای ایشان برگزار کنیم تا خدمتی کرده باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار سیاسی کرمان استانی سیاسی شهید باهنر کرمان برگزار شهید باهنر برنامه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما

به گزارش جماران؛ صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر دو را رد و تاکید کرد که صوت پخش شده، بخشی از برنامه بوده است.

روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

صدا و سیما تاکید کرده است که هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است.

 

حجم ویدیو: 1.56M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه
  • رونمایی از سند راهبردی شیراز همزمان با روز بزرگداشت شاهچراغ (ع)
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما