Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کیانو ریوز ستاره فیلم‌های اکشنی چون «ماتریکس» و «جان ویک» پیش از اینکه به شهرت برسد در فیلم‌های تبلیغاتی بازی کرده بود. 

او یکی از نخستین تجربه‌های بازیگری‌اش را در آگهی نوشابه به دست آورد. او سال ۱۹۸۵ پیش از آن که پا به دنیای بازیگران حرفه‌ای سینما بگذارد در این تبلیغ جلوی دوربین رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ریوز در همان سال فیلم کوتاهی هم بازی کرد، اما نخستین فیلم سینمایی بلندش با عنوان «یانگبلاد» یک سال بعد روی پرده سینما رفت. 

در این باره بیشتر بخوانید: لئوناردو دی‌کاپریو آدامس تبلیغ می‌کند، کریستن استوارت پورشه! کد خبر 1408231

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازیگران سینمای جهان کیانو ریوز تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این سریال مشهور، صداوسیما را به شدت عصبانی کرد

آفتاب‌‌نیوز :

یک روزنامه متعلق به صداوسیما در مطلبی به بررسی سریال حشاشین پرداخت:

روزنامه جام جم متعلق به صداوسیما در مطلبی به بررسی سریال «حشاشین» پرداخت: حشاشین مصداق کاملی از همان چیزی‌ست که از آن به‌عنوان پروژه از آن خودسازی و جعل حقیقت در راستای تاریخ‌سازی نام بردم؛ سریالی که بر مبنای مفاهیم خاصه جریان قدرت غرب و با بودجه مستقیم صهیونیست‌ها در سینمای به اصطلاح مصر ساخته و پرداخته می‌شود؛ اثری که ماحصل همان رفتار سازمان‌یافته در جهت میل به خواسته‌های معین است، محصولی که در شش ماه از آب و گل در می‌آید و میلیون دلاری خرجش کرده‌اند.

 براساس مستندات مطالعاتی نیرو‌های تادیبی حسن صباح نیرو‌هایی زبده، نخبه و مقید به اصول اخلاقی شیعی بوده‌اند، نیرو‌هایی که زهد و ریاضت پایه اصلی آموزش‌های ایشان بوده است، نیرو‌هایی که در جهت مأموریت‌های سری و سخت خود حتی از تزویج هم سر می‌پیچیدند تا آمادگی روحی و جسمی خویش را شبانه‌روز در جهت مأموریت‌ها حفظ کنند، حالا این را بگذارید در برابر عیاشانی چاقو به دست که حشاشین برای‌تان تصویر می‌کند که تمام خواست و طلب‌شان زن و زیور و شراب و مخدر است.

مجموعه حشاشین که محصولی میلیون دلاری وحاصل همکاری چندین کشور با یکدیگر است که همچون دیگر محصولات رسانه غرب در پس رنگ و لعاب اکشن و هیجان و کیفیت تصویربرداری‌اش آنچه می‌خواهد را بادمل‌های چرکینش به خورد مخاطب می‌دهد، خوراندنی که حتی مخاطب عامه هم متوجه حس بدولزجش می‌شود، اثری که غلو می‌کند و دروغ‌های صد من یک غازش رادرپس صحنه‌های عاشقانه و اکشن‌های مهیج و توفانی پنهان می‌نماید.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما
  • وقتی یوهان کرایوف در دهه ۷۰ میلادی مانند یک فوتبالیست مدرن بازی می کرد / فیلم
  • شغل جدید ستاره نیوکسل: راننده کامیون!‏
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • این سریال مشهور، صداوسیما را به شدت عصبانی کرد
  • تردستی با دست های کوچک