Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های صهیونیستی از لغو رزمایش بزرگ نظامی ارتش اسرائیل در سپتامبر آینده به دلیل کسری بودجه خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحرونوت» افشا کرد که «آوی کوخاوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته تا رزمایش بزرگی را که قرار بود سپتامبر سال جاری میلادی برگزار شود را لغو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه گزارش داد که همه فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی از جمله نیروی هوایی٬ دریایی٬ زمینی و بخش اطلاعات و ... قرار بود در این مانور شرکت کنند.

همچنین طبق اطلاعات روزنامه مذکور صهیونیستی در این رزمایش قرار بود 10 هزار نظامی از جمله نیروهای ذخیره شرکت کنند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تصمیم رئیس ستاد ارتش برای لغو این رزمایش در چارچوب اولویت‌بندی ارتش در سال 2020 در سایه وجود شکاف‌هایی در بودجه اتخاذ شده است.

عناصر اضمحلال و فروپاشی اسرائیل-پایانی|وضعیت اسف بار مهاجران روس تبار/گزینه ناگزیر اما مطرود جامعه صهیونیستیآیا نتانیاهو گزینه اجباری حاکمیت بر رژیم صهیونیستی است؟مقاله وزیر صهیونیست در تمجید از امارات/ تل‌آویو٬ ابوظبی را دروازه ورود به جهان عرب می‌داند

از سوی دیگر شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که یک فروند بالگرد حامل «آوی کوخافی» هفته گذشته دچار سانحه شده و در معرض سقوط بود.

سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل در این خصوص گفت که یکی از موتورهای بالگرد مذکور هنگام پرواز از مرکز فرماندهی در تل آویو به سمت یک پایگاه نظامی دیگر از کار افتاده و بالگرد در معرض سقوط قرار گرفت که خلبان توانست با پرواز در 30 متری از سطح زمین مانع سقوط آن شود.

سخنگوی ارتش اسرائیل ادامه داد که تحقیقات در این زمینه در حال انجام است.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رژیم صهیونیستی (اسرائیل) بیشتر بخوانید... مقاله وزیر صهیونیست در تمجید از امارات/ تل‌آویو٬ ابوظبی را دروازه ورود به جهان عرب می‌داند شهادت یکی از قدیمی‌ترین اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی+عکس عناصر اضمحلال و فروپاشی اسرائیل-پایانی|وضعیت اسف بار مهاجران روس تبار/گزینه ناگزیر اما مطرود جامعه صهیونیستی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل اسرائیل رژیم صهیونیستی ارتش رژیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه

با وجود گذشت ۲۰۸ روز از آغاز تجاوز به نوار غزه، مقاومت فلسطین همچنان به هدف قرار دادن اشغالگران و سربازان آن در شمال نوار غزه و در محور تمرکز خود در «نتزاریم» ادامه می‌دهد و خسارات سنگینی را وارد می‌کند. همچنین حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و جنوب غزه ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، گردان‌های القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی اعلام کرد تجمع نظامیان و خودروهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در جنوب غربی غزه با رگبار خمپاره هدف گرفته است.

گردان‌های القدس همچنین روز سه‌شنبه مراکز فرماندهی و کنترل اشغالگران در امتداد خط تدارکاتی تا محور «نتزاریم» را با گلوله‌های خمپاره بمباران کرد و صحنه‌هایی از بمباران موشکی مشترک علیه سربازان اشغالگر و استحکامات آن در محور «نتزاریم» را به نمایش گذاشت.

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس نیز صحنه‌هایی از هدف قرار گرفتن لودر D۹ اسرائیل توسط گلوله یاسین ۱۰۵ در بیت حانون در شمال نوار غزه را منتشر کرد.

از سوی دیگر، بر اثر حمله ارتش رژیم صهیونیستی به منزلی در اردوگاه «الشابوره» واقع در مرکز رفح در جنوب غزه، ۲ کودک فلسطینی شهید و چند تن دیگر زخمی شدند.

جنگنده‌های ارتش اشغالگر صهیونیست مناطق شرقی و شمال رفح را بارها هدف قرار دادند.

منابع پزشکی می‌گویند در حمله رژیم صهیونیستی به آپارتمان مسکونی در منطقه النصیرات در شمال غزه سه فلسطینی که یکی از آنها کودک بود، شهید و چند تن دیگر زخمی شدند.

هواپیماهای صهیونیستی خانه‌ای را در منطقه دیرالبلح و محله‌های مسکونی را در مرکز غزه بمباران کردند.

همزمان با حملات توپخانه‌ای و تیراندازی در شرق دیرالبلح، تعدادی از خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی به اطراف دیوار حائل امنیتی نفوذ کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هاآرتص: جوانان اسرائیلی امید خود را از دست داده‌اند؛ این خانه در آستانه فرو ریختن است/ بلینکن: بدون آتش‌بس در غزه، دست‌یابی به راه حل با حزب الله غیرممکن خواهد بود/ کلمبیا روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کند/ نرخ فقر در غزه به بیش از ۹۰ درصد رسید + عکس و ف
  • انتصاب‌های جدید در ارتش رژیم صهیونیستی جنجال‌ساز شد
  • «وعده صادق» شکافی بزرگ بر پیکره اسرائیل وارد کرد
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • پشت‌پرده استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی صهیونیست‌ها
  • ارتش رژیم صهیونیستی با تداوم جنگ در غزه موافقت کرد
  • زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه