Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@04:33:40 GMT

فعالیت ۱۲ واحد تولید ماسک در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۳۱۸۷

فعالیت ۱۲ واحد تولید ماسک در اردبیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، رامین صادقی اظهار کرد: زیرساخت موردنیاز برای فعالیت کارخانه‌های تولید ماسک در اسفندماه شکل‌گرفته و با اجباری شدن استفاده از ماسک این واحدها فعالیت مضاعفی را در روزهای اخیر آغاز کرده‌اند.

وی تولید ۳۵ هزار ماسک را در این واحدهای صنعتی و نیمه‌صنعتی یادآور شد و اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیت تولید ماسک سه لایه صنعتی ۱۵ هزار عدد در روز و ماسک N۹۵ نیز به همین میزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکه پنج واحد در این استان تولید ماسک نیمه‌صنعتی را انجام می‌دهند، تصریح کرد: چهار واحد تولید ماسک صنعتی سه لایه را به همراه سه واحد تولید ماسک N۹۵ در استان اردبیل عهده‌دار هستیم.

صادقی با بیان اینکه هیچ جای نگرانی در تولید ماسک و عرضه به بازار وجود ندارد، افزود: روزانه بیش از ۶۵ هزار ماسک صنعتی، نیمه‌صنعتی و N۹۵ تولید و روانه بازار می‌شود.

وی وفور تولید و عرضه ماسک را در مناطق مختلف استان یادآور شد و بیان کرد: به‌هیچ‌وجه اجازه افزایش قیمت مصوب در تولید و عرضه ماسک و شکل‌گیری بازار واسطه‌گری را در این حوزه نخواهیم داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ادامه داد: با شیوع موج دوم کرونا در استان و شرایط حادی که در مراجعه بیماران کرونایی به بخش‌های کرونایی اتفاق افتاده تلاش می‌کنیم تا در کنار ماسک سایر مواد بهداشتی – درمانی نظیر شوینده‌ها و مواد ضدعفونی‌کننده را نیز به میزان کافی تهیه و در اختیار مردم قرار دهند.

۴۶

کد خبر 1408239

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل استان اردبیل تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد

امیر حسن‌زاده با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره‌برداری واحد‌های صنعتی صادر نشد، گفت: نهایتا در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از ۴ بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و پس از ۱۷ سال وقفه خوشبختانه با همت تیم اقتصادی استان اخذ شد.

وی افزود: امیدوارم با مشارکت و سرمایه‌گذاری شاهد راه‌اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب برق و گاز ودرمجموعه شهرک صنعتی زرند گفت: از هم‌اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران و واحد‌های مختلف تولیدی است.

شهرک صنعتی زرند ۱۷ سال راکد بود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل