Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدعلی عظیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، تعداد کشته های ناشی از تصادفات رانندگی جاده ای استان زنجان از ابتدای تیرماه تا به امروز را هفت تن اعلام کرد و افزود: این آمار مربوط به کشته های سرصحنه تصادف است و اینکه چه تعداد از مصدومان اعزامی در مراکز درمانی جان خود را از دست داده اند از سوی پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، تعداد مصدومان حوادث رانندگی در طی هفته جاری را ۱۱ نفر ذکر کرد و اظهار داشت: روز گذشته در مقابل یکی از شرکت های تولیدی، یک نفر از رانندگان که مشغول تعمیر ماشین بود به علت دررفتن دستگاه جک از زیر خودرو، جان خود را از دست داد.   

عظیمی به وضعیت جاده های ارتباطی این استان اشاره کرد و افزود: در زمان حاضر نیز ترافیک در سطح مسیرهای ارتباطی این استان به ویژه آزادراه های زنجان - قزوین، زنجان - تبریز و جاده ترانزیت زنجان - بیجار، نیمه سنگین است.  

وی تاکید کرد: ۲۷۰ نفر در سال ۹۷ و ۲۵۸ نفر نیز در سال ۹۸ بر اثر تصادف‌های رانندگی در مسیرهای ارتباطی استان زنجان جان باختند و هرچند پلیس راه تلاش وافر دارد تا با گشت و کنترل مسیرهای ارتباطی و اعمال قانون، میزان حوادث رانندگی را کاهش دهد اما در اصل این رانندگان هستند که می توانند با رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی جان خود، سرنشینان و دیگران را با خطر مرگ و مصدومیت مواجه نسازند.  

استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

برچسب‌ها قزوین تصادفات جاده ای انتظامی زنجان بیجار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قزوین تصادفات جاده ای انتظامی زنجان بیجار قزوین تصادفات جاده ای انتظامی زنجان بیجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار داورزن گفت: بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب روز شنبه راه روستای ساروق این شهرستان را مسدود و با تخریب پل جاده روستای بهانگر، مسیر ارتباطی این روستا را نیز قطع کرده بود.   مهدی بهادری افزود: با فروکش کردن آب رودخانه و با تلاش راهداران، راه روستای ساروق باز و برای اهالی روستای بهانگر نیز مسیر جایگزین تعیین شد تا در روز‌های آینده با مرمت پل تخریب شده، مجددا راه ارتباطی این روستا سامان بگیرد.   وی، یکی از مشکلات ناشی از بروز سیلاب را گل و لای رها شده بر روی بزرگراه مشهد - تهران در محدوده روستای مهر این شهرستان ذکر کرد و گفت: عوامل راهداری از صبح شنبه با استقرار در حاشیه جاده، به طور مرتب اقدام به برداشتن بقایا و آورده‌های سیل از سطح جاده می‌کنند تا در تردد مسافران و زائران امام هشتم (ع)، مشکلی ایجاد نشود.

دیگر خبرها

  • توسعه راه‌های ارتباطی شهرستان اردل در دستور کار قرار گیرد
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت
  • درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت