Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@02:43:42 GMT

کمک 11میلیون تومانی اوقاف بابل به 4 مرکز خیریه

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۴۰۰۳

کمک 11میلیون تومانی اوقاف بابل به 4 مرکز خیریه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابل گفت: از محل موقوفه حاج میرزا هدایت‌الله تاجر بارفروش 11 میلیون و 500 هزار تومان به 4 مرکز خیریه شهرستان کمک مالی شده است.

به گزارش حبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسن برزگر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اجرای نیت موقوفات در شهرستان بابل بر اساس نیت واقف در وقف‌نامه صورت می‌گیرد، اظهار کرد: موقوفات این شهرستان شامل متصرفی(موقوفاتی که در اختیار اداره اوقاف قرار دارد) و موقوفات غیرمتصرفی(موقوفاتی که متولی دارد) می‌شود و در راستای اجرای امینانه نیت واقف ارتباط خوبی بین اوقاف و متولی موقوفه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا از محل نیت موقوفات توسط اداره اوقاف و متولیان موقوفات حدود 200 میلیون تومان کمک نقدی به همراه دستگاه‌های تنفسی به دانشگاه علوم پزشکی بابل برای بکارگیری در بیمارستان‌های کرونایی این شهرستان اختصاص داده شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بابل از کمک 11 میلیون و 500 هزار تومانی به موسسات خیریه این شهرستان از محل اجرای نیت واقف خبر داد و گفت: میرستار اوصیا متولی موقوفه حاج میرزا هدایت‌الله تاجر بارفروش در راستای اجرای نیت واقف به مرکز معلولین نوشیروانی ۴ میلیون تومان، مرکز نگهداری سالمندان بابل‌الحوائج سالمندان ۳میلیون تومان، موسسه خیریه کودکان سرطانی امیرکلا ۳ میلیون تومان و موسسه خیریه مهرآوران ۱.۵ میلیون تومان کمک نقدی انجام داده است.

برزگر خاطرنشان کرد: عواید موقوفات بر اساس نیت واقف که در وقف‌نامه ذکر شده است هزینه می‌شود و در همین راستا واقفان خیراندیش در انجام وقف‌های جدید به نیازهای روز جامعه توجه داشته باشند.

انتهای پیام/86031/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: وقف اوقاف و امور خیریه مازندران خیریه مرکز خیریه بابل میلیون تومان اداره اوقاف نیت واقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل با حضور سیدمومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حجت الاسلام نبویان منتخب مردم تهران در مجلس، کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس برگزار شد.

این پروژه در زمینی به مساحت بیش از ۷ هزار متر مربع و با مشارکت مردم روستا احداث خواهد شد.

علی نژاد مسئول فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، عرب رئیس ورزش و جوانان بابل و جمعی دیگر از مسئولان و چهره‌های ورزشی نیز در این آئین حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • استفاده از ظرفیت ۵۰ نفر امین برای مدیریت موقوفات متصرفی سمنان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری