Web Analytics Made Easy - Statcounter



شاگردان مهدی تارتار دومین روز اعتصاب خود را پشت سر می‌گذارند.

به گزارش ایسنا، باشگاه نفت مسجدسلیمان که مدت‌هاست با مشکلات فراوان مالی دست‌و پنجه نرم می‌کند این روزها با اعتصاب بازیکنانش مواجه شده است.

دومین روز بدون تمرین شاگردان مهدی تارتار سپری شد و اعضای تیم نفت باز هم تمرین نکردند تا اعتراض خود را به دلیل دریافت نکردن مطالبات خود اعلام کرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفتی‌ها با وجود عملکرد خوب در لیگ برتر از شرایط حاکم در باشگاه ناراضی هستند چرا که حدود شش ماه است که هیچ دریافتی نداشته‌اند و مجبور به اعتصاب شده‌اند. باید دید در ادامه مشکلات باشگاه نفت مسجدسلیمان حل خواهد شد یا خیر.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حاجیه خانم شاهزاده ایزد، مادر شهید روزعلی ایزدیان از شهدای ۸ سال دفاع مقدس استان خوزستان و شهرستان مسجدسلیمان پس از تحمل سال‌ها فراغ فرزند، دار فانی را وداع گفت.


مراسم تشییع و خاکسپاری این مادر صبور باحضور مسئولان و اقشار مختلف مردم شهیدپرور مسجدسلیمان برگزار و پیکرش تا آرامگاه ابدی در بهشت آباد این شهرستان بدرقه شد.


شهید روز علی ایزدیان در سال ۱۳۶۱ و در عملیات والفجر مقدماتی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از ۳۸ سال، در سال ۱۳۹۹ شناسایی و در ۲۴ مهرماه همزمان با سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) تشییع و گلزار شهدای کلگه مسجدسلیمان به خاک سپرده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۸۰ کیلو طلای حراجی بدون مشتری ماند/ نرخ دلار کاهشی شد/ فردا دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ کلید می‌خورد
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • سپاهانی‌ها بدون توجه به حواشی: تمرین کردند و خندیدند! (عکس)
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!
  • از اعتصاب اساتیددانشگاه نیویورک تا حمایت دانشگاه‌های ترکیه از غزه
  • تمرین فشرده شاگردان عبدی زیر بارش باران و رنگین کمان
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • تشویق شدید نکونام در تمرین، مصدوم داد!