Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- پارسا رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز در دیدار امیدعلی پارسا رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با وی با اشاره به اینکه وزارت امور اقتصادی و دارایی مهمترین وزارتخانه کشور است اظهار داشت: امیدواریم با تلاش و پیگیری‌های این وزارتخانه مشکلات اقتصادی کشور مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کشور پیشرفته وقتی توانمند می‌شود که اداره کشور به سمت سرمایه‌گذاری تناسب داشته باشد گفت: بخشی از درآمدها باید صرف هزینه‌ها شده و بخش زیادی سرمایه‌گذاری شود.

رئیس سازمان امور مالیاتی: دریافت مالیات باید براساس میزان درآمد و ثروت باشد50 درصد هزینه ساخت پل‌های شهر کرمان از محل مالیات ارزش افزوده تامین شده استوضع مالیات بر سود سهام و سپرده‌ بانکی فعلاً در دستور کار مجلس نیست

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه سهمی از درآمدها باید گذاشته شود تا همراه با توسعه سایر کشورها به جلو برویم افزود: هر چه سهم پیشرفت و سرمایه‌گذاری در کشور بیشتر شود موفق‌تر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه نظام و دولت به معنای عام باید پای کار درآمدهای مالیاتی بایستد و تمام قوا پای کار باشند گفت: همان‌گونه که در رزمایش مواسات همه بسیج شدند و پای کار آمدند در بحث اقتصادی نیز باید گفتمان واحد باشد و نگاه سیاسی را کنار گذاشت.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه امروز کشور آنقدر اولویت اول، دوم و سوم دارد که نگاه‌های سیاسی اولویت چهارم و پنجم کشور است افزود: دولت‌ها برای تامین بودجه چندین راه دارند که ساده‌ترین راه همین فروش نفت و تک‌محصولی بودن است.

وی با بیان اینکه متکی بودن به نفت آسیب‌های زیادی داشت و آینده کشور را تهدید می‌کرد گفت: نفت کالایی است که باعث می‌شود هر لحظه مورد سوءاستفاده دشمن قرار بگیریم.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه اگر چندین سال گذشته درآمد کشور را از نفت جدا می‌کردیم قطعا امروز وضعیت بهتری داشتیم بیان کرد: در دنیا رغبت فوق‌العاده وجود دارد که مردم پول خود را سرمایه‌گذاری کند و پول‌های راکد مالیات سنگینی دارد.

وی ادامه داد: باید برنامه‌های مختلفی داشت که پول‌های خرد را تجمیع کرده و از این محل در کشور سرمایه‌گذاری کرد تا هم مردم انتفاع ببرند و هم باعث توسعه کشور شود.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه از مسئولان می‌خواهم که در مسیر ریل‌گذاری نظام حرکت کنند و از تلاش‌های خودشان ذره‌ای کاسته نشود گفت: اینگونه نباشد که بگویند تا پایان دولت چند ماه بیشتر نمانده است بلکه باید باانگیزه قوی در راستای آرمان‌های نظام اسلامی فعالیت کنند.

انتهای پیام/511/ ع

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان مالیات بیشتر بخوانید... اجرای ورژن جدید نظام مالیاتی کشور از مهر/ بودجه دستگاههای غیرهمکار با سازمان مالیاتی قطع می‌شود عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: فرار مالیاتی در کشور بسیار بالاست/ در ادامه سال با کسری بودجه مواجه می‌شویم مسائل بانکی، تامین اجتماعی و مالیاتی مهمترین مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی استان کرمان است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان مالیات استان کرمان مالیات علیدادی سلیمانی مالیاتی کشور سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین جواد فاطمی نسب؛ مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه، ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد.
 
در مراسم معرفی ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر شروینه، ماموستا سیدمحمد محمدی؛ امام جمعه جوانرود، حجت الاسلام میرعباس سالمیان؛ معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه، حق پناه؛ بخشدار شروینه و جمعی از معتمدین این شهر حضور داشتند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • دادستان انتظامی قضات کشور به کرمان سفر کرد
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • کاهش ۱۷۰ هزار میلیاردی مالیات با دستکاری دولت و مجلس
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود