Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- هافبک فرانسوی منچستریونایتد در حال مذاکره با این باشگاه برای تمدید قرارداد خود است.
به گزارش آریا، سرمربی نروژی باشگاه منچستریونایتد راجع به تمدید قرارداد پل پوگبا با منچستریونایتد سوال شد و او پاسخ داد:
من نمی توانم در مورد مذاکرات یک بازیکن و باشگاه اظهار نظر کنم اما قطعا هدف ما این است که بهترین بازیکنان خود را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می خواهیم ترکیبی را برای آینده باشگاه بسازیم. اسکات (مک تومینای) و نمانیا ماتیچ پست مشابهی دارند اما در مراحل مختلفی از دوران کاری خود قرار دارند، یکی از آن ها در ابتدای راه خود است و یکی از آن ها بازیکن بسیار با تجربه ای است. ما خواستار میانگین سنی متوسطی از بازیکنان در تیم خود هستیم. امیدوارم بتوانیم چنین کارهایی را انجام دهیم. من می دانم از زمانی که پوگبا بازگشته است، بهتر و بهتر به نظر می رسد. او از فوتبال خود لذت می برد.
پل پوگبا، هافبک فرانسوی و 27 ساله باشگاه منچستریونایتد مورد توجه باشگاه های زیادی از جمله رئال مادرید قرار گرفته بود اما با توجه به شرایط فعلی این تیم، به نظر می رسد که پوگبا در منچستریونایتد خواهد ماند.
به گزارش Laurie Whitwell از اتلتیک، ماندن پل پوگبا در منچستریونایتد قطعی به نظر می رسد. پیش از این شایعاتی پیرامون انتقال پوگبا به رئال مادرید منتشر شده بود. همچنین دیوید اورنشتاین، دیگر خبرنگار اتلتیک گزارش می دهد که پوگبا از ایده جذب جیدون سانچو و بازی کردن در کنار او به وجد آمده است و از انتقال سانچو به منچستریونایتد استقبال می کند. در فصل جاری، پوگبا در 13 مسابقه برای منچستریونایتد به میدان رفته است و موفق شده تا 4 پاس گل را به ثبت برساند.
شایعات زیادی در مورد جدایی پل پوگبا از منچستریونایتد در سال گذشته به گوش می رسید اما اخیرا ستاره فرانسوی در بازگشت به میادین، با برونو فرناندز در خط هافبک زوج فوق العاده ای تشکیل داده و شیاطین سرخ نتایج بسیار خوبی گرفته اند. حالا این امکان وجود دارد تا پوگبا در یونایتد بماند.
به نقل از فابریتزیو رومانو، اوله گونار سولسشر در مصاحبه اخیر خود در مورد تمدید قرارداد پل پوگبا گفت:
من نمی توانم در مورد مذاکرات با بازیکنان نظری بدهم اما البته که ما می خواهیم بهترین بازیکنان مان را در باشگاه نگه داریم.
رومانو اضافه کرد منچستریونایتد مذاکرات برای تمدید قرارداد پوگبا را با مینو رایولا آغاز کرده است. پوگبا منتظر شنیدن پیشنهاد باشگاه است. هنوز توافقی انجام نشده است.
هافبک 27 ساله تیم ملی فرانسه بخش زیادی از فصل جاری را به دلیل مصدومیت از دست داد ولی از زمان برگشت به ترکیب تیمش، در کنار فرناندز یک زوج طلایی تشکیل داده است. 7 گل و 6 پاس گل در 14 بازی ابتدایی فرناندز برای منچستریونایتد نشان از سطح بالای این بازیکن دارد.
فردیناند می گوید ورود فرناندز به اولدترافورد برای پوگبا بسیار مفید بوده است.
پوگبا از زمان شروع مجدد مسابقات به یک بازیکن کاملا متفاوت تبدیل شده است. او با انرژی بالایی بازی می کند و همان پوگبایی است که منچستریونایتد چهار سال قبل برای جذبش 89 میلیون پوند پرداخت کرد. قطعا یک عامل بزرگ در این زمینه، مردی است که او در میانه میدان کنارش بازی می کند: برونو فرناندز. پوگبا دیگر نیازی به خودنمایی در آنجا ندارد و احتمالا این همان انگیزه ای است که او نیاز داشت. قطعا (اوله گونار سولسشر) از دیدن نمایش های این دو نفر لذت می برد. فرناندز صرفا بازی خودش را انجام می دهد و همین خیلی به سود فرم پوگبا بوده است؛ این باعث شد تا او با آزادی بازی کند. احتمالا حالا فشار کمتری روی او وجود دارد چون می داند که مقداری از انتظارات روی دوش فرناندز قرار دارد. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سولسشر پوگبا منچستریونایتد تمدید قرارداد پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟

در شرایطی که فقط ۵ بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد.

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

دیگر خبرها

  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • اریک تن هاخ: از حرف های برونو فرناندز اشتباه برداشت کردید
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود