Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هادی حق شناس استاندار گلستان گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه، قرارگاه خاتم الانبیا (ص)، سد نرماب و کریدور ریلی شمال – جنوب را تکمیل می‌کند.

او افزود: ساخت بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی گنبدکاووس، سد شصت کلاته و شهربازی گرگان نیز جزء تعهدات قرارگاه خاتم الانبیا (ص) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: همچنین؛ قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در اجرای طرح‌های زهکشی اراضی کشاورزی استان گلستان و احیای خلیج گرگان مشارکت می‌کند.
صبح امروز هم سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان دیدار و گزارشی از اقدامات این قرارگاه در امر بازسازی مناطق سیل زده استان ارائه کرد.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرارگاه خاتم الانبیا اراضی کشاورزی قرارگاه خاتم خاتم الانبیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان گلستان اعلام کرد: این اداره کل در راستای حفظ اصل مشتری مداری و بمنظور ارائه خدمات به مردم شریف استان نسبت به برقراری مجدد پرواز گرگان آکتائو گرگان اقدام کرد.

پرواز گرگان اکتائو جمعه‌ها (به صورت یک هفته در میان) توسط شرکت هواپیمایی پارس ایر انجام‌می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود