Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:01:43 GMT

کشف زمین خواری ۴۰۰ میلیاردی در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۴۶۲۱

کشف زمین خواری ۴۰۰ میلیاردی در پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی ولی پور، اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در پی تحقیقات و رصد اطلاعاتی پرونده ای با موضوع زمین خواری را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، زمین خواران با اقدامات غیر قانونی ۸ هزار متر مربع از اراضی دولتی متعلق به سازمان مسکن و شهرسازی را به تصرف خود در آورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران پس از بازرسی های به عمل آمده و اطمینان از موضوع با هماهنگی مقام قضائی سه تن از عاملان اصلی این پرونده دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی به پلیس امنیت اقتصادی انتقال یافتند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی، تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی دولتی را ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند و متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

به گفته ولی پور، قطعه زمین متصرفی در اختیار سازمان مسکن و شهرسازی قرار گرفت.

کد خبر 4969868

منبع: مهر

کلیدواژه: زمین خواری پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی ویروس کرونا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش آتش سوزی قوه قضاییه پیروز حناچی محسن حاجی میرزایی شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی محسن هاشمی بیمارستان سینا اطهر پلیس راهور طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ کارگاه مهدی افشاری گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی و کنترل تردد خودرو‌های عبوری در سطح شهر به طور همزمان دو دستگاه خودروی سواری را که در حال تخلیه دخانیات در محدوده شهر صالح آباد به داخل انباری بودند شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۸۰۰۰ بسته تنباکو در مجموع ۵۱۶ کیلوگرم تنباکو فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف شد.

 این مقام انتظامی ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در پایان تاکید کرد: پلیس در راستای اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می‌کند.

منبع: پلیس امنیت اقتصادی

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • سرقت ۳ میلیاردی یک زن از مغازه همسایه
  • توصیه رئیس پلیس پایتخت به ماموران در طرح نور
  • کشف بیش از ۵ تن قند احتکاری در زاهدان
  • آزادسازی بیش از ۱۷ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی محمودآباد
  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند