Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای کمک به بازسازی عتبات عالیات طرح بنای نور در استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستانهای هشت گانه در سال ۱۳۹۹ در محل کار ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با حضور معاونان ستاد استان برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه اهداف و سیاست‌های ستاد در سال جدید  توسط سید فرج‌الله نظرپور رئیس ستاد استان تشریح شد که اهم آنها برنامه‌ریزی و اجرایی کردن این اهداف اطلاع رسانی درجهت جمع‌آوری نذورات مردمی و خیرین است و هم چنین از نقطه نظرات شهرستان‌ها در راستای این مهم استفاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه رئیس بانک رسالت طرح بنای نور را بیان کرد که فردی بخواهد در جهت بازسازی عتبات مقدسه کمک نماید تا سقف چهار میلیون وام بدون بهره و بدون ضامن به مدت ۶۰ ماهه در اختیار آنان قرار میدهند وحتی نیاز مراجعه به بانک هم نیست وقسط ماهیانه ۶۳هزار تومان است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد عتبات عالیات بازسازی عتبات یاسوج بازسازی عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرشید کرمی در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته های ورزشی با محوریت طرح شنا در سطح استان گفت: این طرح در راستای شادابی و نشاط برای چهار هزارو ۳۱۳ دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از هشتم اردیبهشت ماه در سطح استان اجرا می‌شود.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش با بیان اینکه آیین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت ماه برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسما آغاز می شود گفت: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح گواهی مهارت شنا داده خواهد شد.

همچنین مهدی یزدان منش رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی نیز گفت : در طرح مهارت آموزی رشته های ورزشی دوره دوم ابتدایی دانش آموزان پایه های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی آموزش می‌بینند.

دیگر خبرها

  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد