Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@06:00:37 GMT

تصمیم عجیب سازمان لیگ برای دیدار استقلال - تراکتور

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۴۸۷۶

تصمیم عجیب سازمان لیگ برای دیدار استقلال - تراکتور

سازمان لیگ به مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده دیدار این تیم مقابل تراکتور روز شنبه باید برگزار شود.

به گزارش مشرق، در شرایطی که تعدادی از بازیکنان استقلال مبتلا به ویروس کرونا شده اند و اعضای این تیم به همین دلیل هفته گذشته قید سفر به شهر جم را زدند تمرینات این تیم چند روزی است تعطیل شده و بازیکنان مبتلا به ویروس کرونا در قرنطینه خانگی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از سوی دیگر بقیه بازیکنان استقلال روز گذشته آزمایش کرونا را پشت سر گذاشتند و هیچ تمرینی را برگزار نکردند اما ظاهرا مسئولان سازمان لیگ از مدیران استقلال خواسته اند تیمشان را برای دیدار روز شنبه مهیای حضور در زمین کنند. 

این در شرایطی است که استقلالی ها یک هفته است تمرینات تاکتیکی برگزار نکرده اند و نیمی از بازیکنانشان در قرنطینه هستند از سوی دیگر بازیکنان و کادرفنی ممنوع المصاحبه شده اند و حق ندارند درباره این موضوع صحبتی انجام دهند. 

باید دید سازمان لیگ چه زمانی تکلیف بازی روز شنبه استقلال و تراکتور را به صورت رسمی مشخص خواهد کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم استقلال سازمان لیگ ورزشی تراکتور سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!

به گزارش ورزش سه، این خبر عجیب در حالی از یورگن کلینزمن به عنوان گزینه جدید سرمربیگری تراکتور نام برده که مدعی شده هوشنگ نصیرزاده از روز گذشته مذاکرات خود را با این سرمربی مشهور المانی آغاز کرده است.

این در حالی است که مسئولان باشگاه تراکتور همچنان از «سرمربی پرافتخار داخلی» به عنوان گزینه نهایی خود نام برده و اعتقاد دارند که در صورت حل مشکلات وی، او سرمربی تراکتور خواهد شد.

با این وجود طرح نام یورگن کلینزمن باعث شده تا موجی از ‌واکنش‌ها در میان هواداران تراکتور به وجود بیاید که البته اغلب آنها استخدام این سرمربی را دور از انتظار و بعید می‌دانند.

نکته جالب اینکه  کلینزمن چندی پیش هدایت تیم کره را برعهده داشت و در جام ملتها با این تیم تا نیمه نهایی صعود کرد و از سمت خود برکنار شد

با این حال شاید او بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نامی باشد که تاکنون برای نیمکت تراکتور مطرح شده و البته هنوز هیچکس در باشگاه تراکتور خبر مذاکره با او را تایید نمی‌کند و همه چیز در حد شایعه باقی مانده است.

دیگر خبرها

  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • تصمیم ژاوی برای ماندن رختکن بارسلونا را لرزاند
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!