Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرام سونس بر این باور است که محمد صلاح برای رسیدن به کفش طلای لیگ برتر خودخواهانه بازی می کند.

در جریان پیروزی 1-3 لیورپول برابر برایتون، محمد صلاح 8 شوت روانه دروازه میزبان کرد و توانست 2 بار نیز دروازه برایتون را باز کند. شوت های زیاد صلاح اما به مذاق گرام سونس، هاقبک سابق قرمزها خوش نیامده و او به انتقاد از صلاح پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلاح همیشه خودخواه بوده است

به گزارش اسکای اسپورتس، گرام سونس درباره عملکرد محمد صلاح برابر برایتون گفت:

صلاح از همان دقیقه اول خودخواهانه بازی کرد. فکر می کنم کفش طلای لیگ برتر انگلیس برای او اهمیت دارد. شما می توانستید واکنش صلاح وقتی کسی در اواخر بازی به او پاس نمی داد را مشاهده کنید. او در هر موقعیت شوت می زد و 2، 3 باری هم تیمی های او از این کار صلاح خوش شان نیامد، اما صلاح همیشه خودخواه بوده است. به نطرم او امروز بسیار خودخواهانه بازی کرد. او واقعا کفش طلا را می خواهد.

سونس ادامه داد:

لیورپول قهرمان لیگ برتر انگلیس شده پس او نقشش را در تیم ایفا کرده و گل هایی به ثمر رسانده و عالی کار کرده است و حالا کفش طلا را می خواهد. صلاح فکر می کند که در تیمی است که موقعیت های فراوانی خلق می کند، پس هنوز شانس رسیدن به کفش طلای لیگ برتر انگلیس را دارد. 

سونس بر این باور است که صلاح باید مراقب رابطه شکننده اش با سادیو مانه باشد.

فکر می کنم که محمد صلاح بازی اش را به سطح بالاتری رسانده است اما با این حال به نظرم مانه چند باری به دلیل اینکه صلاح به جای پاس دادن به او، خودش شوت زد از دست او ناراحت شده است.

بیشتر بخوانید: برایتون 1-3 لیورپول؛ عزم جدی قرمزها برای رکوردشکنی مثلث صلاح، مانه و فیرمینو 250 گل تحت هدایت یورگن کلوپ به ثمر رسانده اند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خودخواهانه بازی محمد صلاح گرام سونس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روبین کازان که کسری طاهری را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت 21 امشب در ورزشگاه گازپروم آرنا به مصاف تیم صدرنشین زنیت سنت‌پترزبورگ خواهد رفت.

کسری طاهری که پس از پیوستن به روبین کازان در نقل و انتقالات زمستانی در دو مسابقه لیگ برتر روسیه مقابل اورنبورگ و کریلیا سووتوف سامارا به میدان رفت و در سایر بازی‌ها روی نیمکت حضور داشت، امشب هم جزو نفرات ذخیره در دیدار با زنیت سنت‌پترزبورگ است.

مهاجم 17 ساله ایرانی روبین کازان در سه هفته گذشته لیگ برتر روسیه دو بار فرصت بازی به‌عنوان یار جانشین را به دست آورده که امیدوار است امشب هم در دیدار مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ و جدال تیم‌های سابق سردار آزمون به میدان برود.

تیم فوتبال روبین کازان با 9 پیروزی، 6 مساوی و 9 شکست در این فصل 33 امتیازی است و در رده نُهم جدول لیگ برتر روسیه قرار گرفته که در صورت برتری مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ صعود یک پله‌ای خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود