Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ دوم افشین خواجه فرد مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع طی پیامی درگذشت امیر سرتیپ صدیق مدیر عامل اسبق شرکت صنایع هواپیمایی ایران را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت دفاع، متن پیام امیر خواجه فرد بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر ضایعه درگذشت ناگهانی فرمانده و همکار عزیزمان شادروان سرتیپ خلبان هوشنگ صدیق مدیر عامل اسبق شرکت صنایع هواپیمایی ایران بسیار تأسف برانگیز و حزن آور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ خلبان هوشنگ صدیق پس از درخشش در سمت های فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، طی سال های 1370 تا 1372 در کسوت مدیر عامل شرکت صنایع هواپیمایی ایران (صها) با پشتیبانی از ناوگان هوایی کشور در طول سال های دفاع مقدس منشأ خدمات قابل توجهی در عرصه صنعت هوایی کشور بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده  گرامی و همکاران ایشان در صنعت هوایی کشور، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رضوان الهی وبرای خانواده و بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

  رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع
 سرتیپ دوم فنی افشین خواجه فرد

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع امیر سرتیپ صدیق وزارت دفاع مدیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت

 جایزه نت پک و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران دقایقی پیش به فیلم ناهید صدیق اهدا شد. ناهید صدیق کارگردان، رضا محقق تهیه‌کننده و ایمان صدیق بازیگر در مراسم حضور داشتند.

جشنواره مسکو دومین جشنواره قدیمی جهان است و به‌عنوان یکی از جشنواره‌های رتبه الف جهان شناخته می‌شود. این رویداد ۱۹الی ۲۶ آپریل در مسکو در حال برگزاری است.

امشب، جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ اختتامیه جشنواره برگزار می‌شود و فیلم «آه سرد» در بخش مسابقه اصلی حضور دارد.

بازیگران فیلم «آه سرد» ایمان صدیق، علی باقری، محمد اشکانفر، سالار دریامج، امیر شمس، امیر آرام، کوروش اشراقی، حسام رضاییان، اهورا بهرامی و برسام بهرامی هستند.

نت پک (NETPAC) یک سازمان پیشرو برای کشف و ترویج سینمای آسیا و اقیانوسیه است که در سال ۱۹۹۰ در دهلی نو تاسیس شده و دبیرخانه آن در حال حاضر در کلمبو در کشور سریلانکا قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • «آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • امیر سرتیپ آشتیانی: بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است
  • وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع شانگهای