Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ به دنبال برخی اظهارات طرف اوکراینی در خصوص مذاکرات مربوط به سانحه سقوط هواپیمای پرواز PS ۷۵۲، سفارت جمهوری اسلامی ایران در اوکراین طی اطلاعیه‌ای نقطه نظرات خود در ارتباط با این موضوع را منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «طرف ایرانی به هیچ وجه یادداشت‌های طرف اوکراینی را بدون پاسخ نگذاشته و این پاسخ‌ها یا به صورت یادداشت رسمی و یا در ملاقات‌های رسمی مقامات ایرانی با سفیر اوکراین در تهران و ملاقات‌های سفیر جمهوری اسلامی ایران با مقامات اوکراینی ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جمهوری اسلامی ایران همواره آمادگی خود را برای مذاکره با طرف اوکراینی بر اساس مقررات بین المللی قابل اعمال اعلام نموده و متن جامعی را از ماه‌ها قبل به طرف اوکراینی ارائه کرده است که تاکنون بدون پاسخ مانده است. جمهوری اسلامی ایران نه موضوعی برای پنهان کردن دارد و نه دلیلی برای عدم همکاری با اوکراین.
بیشتر بخوانید: افشای فایل صوتی محرمانه درباره هواپیمای اوکراینی/ جزییات تازه درباره پروازهایی که در شرایط جنگی لغو نشدند!بر این اساس، طی روز جاری (۸ جولای) آمادگی طرف ایرانی برای آغاز مذاکرات دو کشور از تاریخ ۲۰ جولای به بعد از سوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به سفارت اوکراین در تهران اعلام گردید و اکنون ما منتظر تاریخ پیشنهادی طرف اوکراینی هستیم.» منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سقوط هواپیمای اوکراینی هواپیمای اوکراینی جمهوری اسلامی ایران طرف اوکراینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • آماده‌ایم اوکراینی‌ها را برای خدمت نظامی به کشورشان بازگردانیم
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • آماده گسترش روابط با ایران و اصفهان هستیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • دکترین هسته ای ایران تغییر می کند؟
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم