Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته برگزاری بازیهای المپیک توکیو از تامین امنیت همه ورزشگاه ها برای بازی‌های سال آینده خبر داد.

طبق گزارش های رسیده، توکیو امنیت تمام مکان های مورد نیاز بازی های المپیک سال آینده را تأمین خواهد کرد.

تأمین محل برگزاری مسابقات برای سال 2021 به عنوان بزرگترین چالش پیش روی توکیو پس از تعویق المپیک اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماه گذشته توکیو اعلام کرد که موفق شده 80 درصد مکان ها را برای بازی های سال آینده تأیید کند اما مذاکرات برای دهکده ورزشکاران ادامه دارد.

طبق گزارش Kyodo news، کمیته برگزار کننده بازیها اکنون در حال پیگیری است تا همه مکانهایی را که در ابتدا برای توکیو برنامه ریزی شده اند، تأمین کند. تأمین امنیت دهکده ورزشکاران و 41 مکان مورد نیاز دیگر این بازیها به عنوان اولویت اصلی برگزارکنندگان مشخص شد.

مذاکرات برای تامین دهکده ورزشکاران و سایت بزرگ بازی ها همچنان ادامه دارد چرا که تعداد زیادی از آپارتمان های دهکده ورزشکاران به فروش رفته است./ فارس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دهکده ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین

طرفداری| رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در خصوص دوپینگ شناگران چینی صحبت کرد.

توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک پس از اینکه 23 شناگر چینی با وجود مثبت بودن تست دوپینگ در المپیک توکیو شرکت کردند، اعلام کرد به آژانس جهانی ضد دوپینگ اعتماد کامل دارد. تست داروی قلبی تری متازیدین (TMZ) شناگران در یک کمپ تمرینی هفت ماه قبل از بازی‌های 2020 مثبت شده بود.

وادا گفت در موقعیتی نیست که ادعای آژانس ضد دوپینگ چین مبنی بر اینکه آنها به طور ناخواسته این ماده را خورد‌ه‌اند، رد کند. وادا بررسی مستقلی را برای رسیدگی به این پرونده آغاز کرده است. باخ گفت که او و IOC به وادا اعتماد کامل دارند و وادا از مقررات آنها پیروی کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!