Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@03:37:24 GMT

میزبان لیگ قهرمانان آسیا را بهتر بشناسیم

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۷۷۲۸

با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا ادامه رقابت های لیگ قهرمانان بصورت متمرکز در یک کشور برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  بر اساس تصمیم ای اف سی، مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان که از اسفندماه گذشته به دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود، در یک کشور با شرایط مناسب ادامه می یابد.   در روال قبلی، این مسابقات بصورت رفت و برگشت و در کشورهای مختلف برگزار می شد که البته تیم های ایرانی به دلیل کارشکنی ها و بهانه جویی های عربستان از امتیار میزبانی محروم بودند بازی هایشان را به اجبار در زمین های به اصطلاح بیطرف کشورهای عرب همسایه عربستان برگزار می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  با تصمیم جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا اکنون همه تیم ها چنین وضعیتی دارند و دیگر نمی توانند در زمین خودشان بازی کنند.   هنوز کشوری که امتیاز میزبانی همه بازی ها را خواهد داشت مشخص نشده و احتمالا انتخاب آن نیز به ویژه با روحیه بهانه جوی عربستانی ها و برخی دیگر از کشورهای عربی حاشیه های بسیاری خواهد داشت.   به هر روی کشوری که می خواهد میزبان این بازی ها باشد، باید شرایط مناسبی داشته باشد که مهمترین آن توانایی در برگزاری بازی‌ها در زمانبندی اعلامی از سوی AFC است.   همچنین وضعیت بهداشتی کشور باید در شرایط خوبی باشد و کرونا شیوع گسترده‌ای در این کشور نداشته باشد و پروازها به راحتی به این کشور انجام شود.
برای هر تیم به صورت جداگانه یک زمین تمرین وجود داشته باشد.   کشور میزبان دارای ورزشگاه‌هایی باشد که مجهز به سیستم تهویه هوا پیشرفته باشد.   زیرساخت و امکانات لازم برای گرفتن تست کرونا از تمام اعضای کاروان‌ تیم‌های مختلف هنگام ورود به کشور را داشته باشد.   طبق برنامه جدید، از 24 شهریور تا 3 مهر، مرحله یک هشتم نهایی ۵ و ۶ مهر، یک چهارم نهایی 9 مهر و نیمه نهایی 12 مهرماه دریک کشور واحد برگزار می‌شود.   دیدار پایانی هم 15 آذرماه، طبق سیستم چرخشی دریکی از کشور‌های منطقه غرب آسیا برگزار خواهد شد.

براین اساس روز ۲۴ شهریور در نخستین بازی‌های نمایندگان ایران، استقلال با الوحده امارات و شهرخودرو با شباب الاهلی دبی دیدار می‌کنند.   روز ۲۵ شهریور هم پرسپولیس با التعاون و سپاهان با النصر عربستان مصاف می‌دهند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ مرد سال آسیا در خانه کعبه

بازیکن تیم ملی عربستان به تازگی به زیارت خانه کعبه رفته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از ایپنا، سالم الدوساری، ستاره تیم الهلال و بازیکن تیم ملی عربستان به تازگی تصویری از خود در حال زیارت خانه کعبه در مکه منتشر کرده است که در ادامه میبینید.

الدوساری پس از درخشش در لباس الهلال و تیم ملی عربستان جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را کسب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • مرد سال آسیا در خانه کعبه + عکس
  • عکس/ مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • عکس| مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • داور قمی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • استاد موسیقی شمال خراسان را بهتر بشناسیم
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد