Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@03:33:37 GMT

۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان غرق شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۷۷۹۲

۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان غرق شدند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در دو مورد حادثه غرق شدگی چهار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص حادثه غرق شدن سه نفر در کانال آب شهرستان سین اظهار کرد: بعد از پیدا شدن جسد دو تن از سه کودک در کانال آب این منطقه دقایقی پیش جسد سومین کودک در این کانال آب پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان یک اکیپ کامل غواصان این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به دیگر حادثه غرق یک تن در کانال آب روستای چم اضافه کرد: این حادثه در ساعت ۱۴ و ۲۵ دقیقه ظهر امروز (پنجشنبه) به ستاد فرماندهی آتش نشانی اعلام شد.

وی با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌های ۲۳ و پنج و یک اکیپ نجات غواصی به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: در این حادثه مرد ۴۰ ساله جان خود را از دست داد و جسد او نیز بعد از دو ساعت و ۳۰ دقیقه عملیات از آب خارج شد.

وی اظهار کرد: مجموعاً در ۲۴ ساعت گذشته در دو مورد حادثه غرق شدگی چهار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

کد خبر 432889

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مترو اصفهان مترو آتش نشاني سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان سخنگوی آتش نشانی غرق شدگی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حادثه غرق آتش نشانی کانال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته

صباغ زاده مدیر کل دفتر نگهداری علائم و تجهیزات و توسعه سازمان حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه  سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سال ۱۴۰۲، ۷۲۵ نقطه پرتصادف را اصلاح کرد گفت: این نقاط  را مجموعه پلیس راه در استان صورت جلسه کرده و  کمیسیون ایمنی راه های کشور به عنوان نهاد راهبر ایمنی راه‌ها در سال‌های گذشته دستورالعمل‌ هایی را تهیه کرده بودند. دستگاه‌هایی که در شناسایی نقاط حادثه خیز دخیل هستند مصوب و به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای  شناسایی و رفع آن ابلاغ کردند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱،  ۸۸۷ نقطه پرتصادف در سطح کشور شناسایی و اولویت بندی شد و  با پیگیری وزیر راه و شهرسازی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ظرف ۲ سال این ۸۸۷ نقطه را اصلاح کرد.

او بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از  ۸۸۷ نقطه، ۴۱۲ نقطه را اصلاح و بر اساس بررسی‌هایی که انجام شد عملیات اصلاحی انجام گرفت.

صباغ زاده توضیح داد: خارج از ۴۱۲ نقطه ما تعدادی پروژه‌های نیمه تمام از نقاط شناسایی شده قبلی و نقاطی که تحت هر عنوانی بعنوان نقطه پرتصادف تعریف شده است در سال ۱۴۰۲ هم اصلاح کردیم که در مجموع ۷۲۵ نقطه را برطرف کردیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • رهاسازی ۳۵ خودروی گرفتار در آب طی ۲۴ ساعت گذشته/ سقوط ۲ خودرو در کانال‌های آب و فوت یک نفر
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس