Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@04:48:03 GMT

بانک های قم حق تعطیل کردن واحدهای تولیدی را ندارند

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۷۹۵۰

بانک های قم حق تعطیل کردن واحدهای تولیدی را ندارند

به گزارش عصر پنجشنبه روابط عمومی استانداری قم مهرداد غضنفری در سی و پنجمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که در تالار کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به نقش جلسه های استانی در تصمیم گیری های کلان استانی، اظهار داشت: در راستای تصمیم گیری جامع در جلسه ها حضور اعضای اصلی در شورا ضروری است.

وی  با مهم دانستن نقش آفرینی تمام بانک ها و موسسه های مالی و اعتباری در عرصه گردشگری، اضافه کرد: یکسان سازی فرآیندها و تسهیل در ساز و کار تسهیلات اعطایی به واحدهای تولیدی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غضنفری گفت: کارکردها و نقش بانک گردشگری به عنوان یک بانک تخصصی در حوزه گردشگری در استان مشخص، و گزارشی از فعالیت های این بانک و تسهیلات پرداختی در حوزه گردشگری نیز ارائه شود.

وی با تاکید بر اهمیت ارائه طرح پیشنهادی برای تسهیلات ویژه واحدهای گردشگری در تامین سرمایه در گردش، ادامه داد: در خصوص کمک به واحدهای تولیدی باید به مصوبه های کارگروه ها استناد شود و هرگونه اقدامی که منجر به اختلال در فرآیند واحد تولیدی شود غیر قابل قبول است.

معاون استاندار قم با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از واحدهای تولید راکد بر اساس بدهی های بانکی در گذشته است، یادآور شد: طبق مصوبه های کارگروه های استانی که مراحل  قانونی لازم را نیز طی کرده است، بانک های عامل حق صدور اجرایی و تعطیلی واحدهای تولیدی را ندارند.

غضنفری از تشکیل هیات خبرگان بانکی  در استان  با دستور رئیس بانک مرکزی کشور خبر داد و خاطر نشان کرد: اعضای این هیات می توانند با کارشناسی و ارائه دیدگاه های تخصصی در حوزه اقدام های بانکی، نقش مهمی در تصویب دستورالعمل های مناسب برای حل مشکل های واحدهای تولیدی ایفا کنند.

در این جلسه پیرامون مباحث گردشگری، امور مالیاتی، امور بیمه ای، مسائل بانکی، عوارض شهرداری و مسائل زیرساختی آب، برق و گاز بحث و تبادل نظر شد.

برچسب‌ها گفت و گوی دولت و بخش خصوصی قم تولید داخلی سود بانکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گفت و گوی دولت و بخش خصوصی قم تولید داخلی سود بانکی گفت و گوی دولت و بخش خصوصی قم تولید داخلی سود بانکی واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ همزمان با سومین روز از برگزاری ششمین دوره نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو۲۰۲۴ ) علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه معاونین وزارتخانه و محسن رستمی مدیرکل صمت استان قزوین از محصولات عرضه شده توسط واحدهای تولیدی و صنعتی شرکت کننده در نمایشگاه بازدید کرد.

محسن رستمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ گزارشی از واحدهای شرکت کننده استان قزوین در نمایشگاه به وزیر صمت ارائه کرد.

مدیرکل صمت استان قزوین به حضور ۸واحد تولیدی از استان قزوین در ششمین دوره نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه واحدهای تولیدی ارم چهلستون، آپادانا، زرین روی کاسپین، پارسا پلیمر شریف، سهیل گاز تهران، پویا چسب، خوشگوار و ویتانا حضور دارند.

رستمی افزود: این نمایشگاه در راستای ارائه توانمندی های واحدهای صنعتی و تولیدی به بازارهای بین المللی برپا شده است.

این نمایشگاه از ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ الی ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برای بازدید عموم مردم دایر است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901343

دیگر خبرها

  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور