Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

منوچهر حبیبی روز پنجشنبه در سی‌امین نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا و در جمع مدیران ارشد استان قزوین تصریح کرد: با توجه به تکمیل تخت‌های بیمارستان بوعلی قزوین، سایر بیمارستان‌های دولتی استان باید برای پذیرش بیماران کرونایی به حالت آماده‌باش درآیند.

وی اضافه کرد: تغییر وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در شهر قزوین از حالت زرد به نارنجی نیازمند آن است که برگزاری نماز جمعه با هماهنگی نشست شورای سیاستگذاری نماز جمعه، مورد بازنگری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حبیبی، براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی هم اکنون شهرهای قزوین و تاکستان در وضعیت نارنجی قرار داشته و برگزاری نماز جمعه در این شهرها چندان به صلاح نیست.

معاون سیاسی استاندار قزوین با بیان اینکه برخورد با تخلفات کرونایی باید سخت گیرانه تر از گذشته باشد، اظهار داشت: اگرچه در ابتدا چند مدیر تالار پذیرایی در قزوین دستگیر و بازداشت شدند اما بعدها این موضوع ادامه پیدا نکرد، در حال حاضر دستگاه قضایی در صورت گزارش دانشگاه علوم پزشکی، آماده برخورد جدی با متخلفان در این زمینه است.

حبیبی در رابطه با مسافرکشی تاکسی‌ها، افزود: رانندگان تاکسی نباید بیش از سه مسافر سوار کنند و در این باره شهروندان نیز ضمن همکاری با ستاد مقابله با بیماری کرونا، از سوار شدن به چنین تاکسی‌هایی خودداری کنند.

وی با بیان اینکه تالارهای پذیرایی میزبانان مناسبی برای کرونا هستند، گفت: در مواقعی که به مجالس عروسی دعوت می‌شوید باید با یک عذرخواهی و تبریک از حضور در این مجالس خودداری کرده و لازم است که در این رابطه نظارت‌ها نیز افزایش یابد.

حبیبی بیان داشت: هم اکنون بازار، شبکه حمل و نقل تاکسی، اتوبوس و مسافربرهای شخصی از خطرناک‌ترین اماکن ابتلا به بیماری کرونا هستند و از حالا اعلام می‌کنیم که شهربازی‌ها باید تعطیل شوند.

این مسئول اضافه کرد: متاسفانه استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده در برخی مساجد رعایت نمی شود و فرمانداران اختیار دارند که نظارت‌های لازم را در این خصوص بیشتر اعمال کنند.

حبیبی خاطرنشان کرد: لیست بیماران کرونایی باید به سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی اعلام شود تا از حضور این افراد به مدت ۱۴ روز پس از درمان در محل کار خودداری به عمل آید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها جهت فصل بازگشایی مدارس برای ذخیره‌سازی ماسک و اقلام بهداشتی اقدام لازم را به عمل آورند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قزوین کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران

تین نیوز

 مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در صبح روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای شریانی و غیر شریانی را اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در صبح روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه نسبت به وضعیت ترافیکی جاده های کشور اعلام کرد: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی آباد تا هریجان، ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک، تردد روان در محور فیروزکوه، آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین رشت (رفت و برگشت)، آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی است و ضمناً محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک، ترافیک سنگین در محور شهریار تهران در برخی از مقاطع، ترافیک سنگین در آزادراه قم تهران محدوده حکیم آباد نیز، آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها است.

بر اساس این گزارش، محورهای مسدود غیرشریانی؛ هشتگرد طالقان، کمربندی جدید خرانق یزد، اسپکه بمپور، یزد  دربید، حاجی آباد آهنگران، سروآباد پاوه، رباط پشت بادام بیاضه، طبس بردسکن و محور دارای انسداد فصلی نیز، پونل خلخال معرفی شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • منطقه ۱۷ تهران در وضعیت نارنجی قرار گرفت
  • ساختمان بستنی پاک، انبار خانه کارگر و بیمارستان بوعلی؛ پلاسکوهای آتی شهر تهران
  • هوای ۲ شهر بر مدار نارنجی است / پاک‌ترین هوا سهم همدان شد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هشدار نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • هواشناسی قزوین هشدار نارنجی صادر کرد
  • تشییع پیکر شهید گمنام در شهر نرجه
  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • هوای ۶ شهر اصفهان سالم است/ شاخص زرین‌شهر بر مدار نارنجی آلودگی