Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@10:49:15 GMT

مربی ایتالیایی هدایت شهرخودرو را در دست گرفت

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۸۱۹۲

مربی ایتالیایی هدایت شهرخودرو را در دست گرفت

به نقل از سایت رسمی باشگاه شهر خودروی خراسان، به دنبال استعفای مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری شهر خودرو، تمرین امروز (پنجشنبه) نماینده فوتبال خراسان زیر نظر کادر فنی و با حضور حمیداوی، مالک باشگاه برگزار شد.

در ابتدای این تمرین که در زمین چمن منزل‌آباد انجام شد، حمیداوی در گفت‌وگویی کوتاه با بازیکنان، خواستار حفظ آرامش و تمرکز کامل همه نفرات روی بازی با سایپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالک باشگاه شهرخودرو، استفانو کوزین ایتالیایی را سرمربی موقت این تیم در بازی با سایپا معرفی و اعلام کرد بررسی استعفای سرآسیایی به منظور حفظ آرامش تیم، پس از بازی روز شنبه با سایپا در جلسه هیئت‌مدیره انجام خواهد شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: استفانو کوزین شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در تمرین امروز؛ پرسپولیسی‌ها گلف بازی کردند+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاگردان اوسمار ویرا امروز از ساعت ۱۱:۴۵  امروز در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند. پیش از شروع تمرین و در جلسه فنی نکاتی به بازیکنان گوشزد شد. سپس بازیکنان در سالن وزنه حاضر شده و به حرکات کششی و نرمشی پرداختند.

در قسمت بعد سرخپوشان به زمین آمدند و در یک چالش جذاب بازی گلف که از سوی مربیان طراحی شده بود شرکت کردند. بازیکنان باید در گروه‌های ۴ نفره توپ را از فاصله‌ای مشخص به گونه‌ای هدایت می‌کردند که در کنار پرچم قرار بگیرد.  این تمرین در فضایی شاداب و همراه با کری‌خوانی انجام شد. 

 

پرسپولیس امروز بدون مصدوم تمرین کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • معنای استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی اسرائیلی چیست؟
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • در تمرین امروز؛ پرسپولیسی‌ها گلف بازی کردند+عکس
  • دلیل استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟
  • شعار فارسی ایتالیایی‌ها: مرگ بر اسرائیل!
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است