Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز در یک کنفرانس خبری اظهار داشت: سوریه کشوری است که گروههای مختلف نژادی و دینی به صورت مسالمت آمیز صدها سال کنار یکدیگر زندگی کرده اند.

وی با بیان این مطلب افزود: ما یقین داریم که باید چنین سنت های تاریخی حفظ شود و این روند به طور کامل تداوم یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضع مسکو بر این امر مبتنی است که کُردهای سوری جزء جدایی ناپذیر ملت سوریه هستند. از منظر این موضع اصولی، روسیه، گفتگوهایی که میان کُردها و دمشق درخصوص نظام آینده سوریه و وطنی مشترک صورت گیرد را تایید می کند.

زاخارووا در ادامه گفت: سوری ها خود باید سرنوشت کشورشان را تعیین کنند به طوری که تمامی ساکنان این کشور صرفنظر از وابستگی دینی و نژادی شان حس کنند در امنیت و آرامش هستند.

کد خبر 4970103

منبع: مهر

کلیدواژه: ماریا زاخارووا روسیه سوریه کردهای سوریه ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا لبنان عربستان سعودی ایران دونالد ترامپ فلسطین روسیه افغانستان ترکیه سوریه الحاق کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرسی افغانستان در سازمان ملل به طالبان واگذار شود

ضمیر کابلوف، نماینده ويژه روسیه برای افغانستان، در دیدار با معاون سیاسی رئیس‌ الوزرای طالبان گفت: مسکو خواهان واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان است.

کابلوف تأکید کرد: روابط مثبت روسیه با افغانستان ادامه خواهد داشت و سرمایه‌گذاران این کشور علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در افغانستان هستند.

عبدالکبیر در این دیدار گفت: تلاش‌های مشترک کابل و مسکو می‌تواند از تهدیدها در منطقه جلوگیری کند.

وی ابراز امیدواری کرد در نشست «فارمت مسکو» به افغانستان عضویت رسمی داده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می کنیم
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • اصولگرایانِ منتقد «گشت ارشاد»، تغییر موضع داده اند؟ /دولت رئیسی همچنان مدافع رویکردهای تند و سلبی در موضوع حجاب
  • موضع اهل سنت و جماعت در قبال حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • معافیت ایرباس از تحریم های روسیه
  • کرسی افغانستان در سازمان ملل به طالبان واگذار شود
  • موضع‌گیری وزیر بهداشت عراق درباره مجروحان در غزه
  • حمله تروریستی در بریانسک روسیه خنثی شد