Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود نیلی احمد آبادی روز پنجسنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا با بیان اینکه دانشجویان محدودی را در خوابگاه و محیط دانشگاه پذیرش می کنیم، اظهار داشت: دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری که اساتید، مدیریت گروه و دانشکده تایید کنند حضور آنها در دانشگاه ضروری است، می توانند در خوابگاه مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تعداد ساکنین خوابگاه متفاوت است اما تقریبا تمام دانشجویانی که تاییدیه داشتند، در خوابگاه ها ساکن هستند. خوشبختانه گزارشی مبنی بر اینکه دانشجو یا استادی در فضای دانشگاه یا خوابگاه به کرونا مبتلا شده است، نداشتیم.

رییس دانشگاه تهران با اشاره به پروتکل های بهداشتی دانشگاه برای اسکان دانشجویان خوابگاهی اظهار داشت:  تمامی دانشجویان در ابتدای استقرار در خوابگاه بررسی می شوند همچنین به معاونت دانشجویی اعلام شده است که به صورت مستمر محیط های خوابگاهی و دانشگاه را رصد و نظارت کنند.

نیلی با بیان اینکه تمام بخش های کوی دانشگاه تهران بازگشایی شده و در اختیار دانشجویان قرار گرفته است، تصریح کرد: تعداد دانشجو در اتاق ها حداقل یک تا دو نفر است.  

تهیه غذا بر عهده دانشجویان است

نیلی با اشاره به شیوه تغذیه دانشجویان در دوران کرونا عنوان کرد: در حال حاضر به دلیل مسائل بهداشتی در بین دانشجویان غذا توزیع نمی شود و تهیه غذا بر عهده خود دانشجویان است.

ترم تحصیلی جدید مجازی است

نیلی با بیان اینکه تعداد محدودی از امتحانات حضوری برگزار شده است، تصریح کرد: مابقی امتحانات حضوری طبق اعلام ستاد کرونا در ماه های آینده برگزار می شود.

رییس دانشگاه تهران با بیان اینکه ترم تحصیلی آینده از 29 شهریور ماه آغاز می شود، گفت: ترم تحصیلی جدید دانشگاه غیرحضوری است و برنامه ریزی کرده ایم تمام فعالیت های آموزشی  از طریق سامانه یادگیری الکترونیکی انجام شود.

برچسب‌ها کوی دانشگاه تهران دانشگاه تهران محمود نیلی احمد آبادی آموزش الکترونیکی پروندهٔ خبری امتحانات پایان سال تحصیلی ۹۹-۹۸ ؛ مجازی یا حضوری آموزش مجازی ؛ تجربه ای نو در سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کوی دانشگاه تهران دانشگاه تهران آموزش الکترونیکی کوی دانشگاه تهران دانشگاه تهران آموزش الکترونیکی دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که سرکوب معترضان آمریکایی طرفدار فلسطین، نادرستی ادعای آن‌ها در آزادی بیان را نشان می‌دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز شهروندان آمریکایی طرفدار غزه در دانشگاه‌های این کشور توسط مقامات آمریکایی را محکوم کرد.

این جنبش قدرتمند مردمی یمن از مواضع اخلاقی معترضان آمریکایی که نشانگر افزایش آگاهی اجتماعی آن‌ها است، تشکر و قدردانی کرد.

دفتر سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد که سرکوب بدون دلیل معترضان، دروغ بودن ادعاهای مقامات آمریکایی مبنی بر دفاع از آزادی، حمایت از حقوق بشر و گسترش دموکراسی را آشکار می کند.

شبکه سی ان ان امروز خبر داد که پلیس آمریکا حدود 100 دانشجو را در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و ده‌ها تن دیگر را در دانشگاه تگزاس در آستین بازداشت کرده است. در دانشگاه اموری در ایالت جورجیا نیز دو استاد دانشگاه بازداشت شدند.

 دانشگاه‌های آمریکا همچنان صحنه اعتراضات گسترده دانشجویی به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است؛ صحنه‌هایی که یادآور جنبش دانشجویی در مخالفت با جنگ ویتنام در دهه هفتاد قرن بیستم است.

همزمان دانشجویان دانشگاه پنسیلوانیا در حمایت از مردم غزه در محیط دانشگاه اقدام به برپایی چادر و تحصن کردند. نشریه دانشجویی «دیلی پنسیلوانیا» نوشت که دانشجویان تحصن کننده خواستار خروج سرمایه‌گذاری‌های این دانشگاه از فلسطین اشغالی هستند.

در این میان دادستان ایالت جورجیا دانشجویان را همچون دیگر مقامات آمریکایی به «یهودستیزی» متهم کرد و مدعی شد: «هیچ کس از نظر قانونی حق تعطیلی دانشگاهها از طریق چادر زدن و تحصن و تهدیدات ضد یهودی را ندارد».

او با حمایت از سرکوب دانشجویان و بازداشت آن‌ها افزود: «با افتخار در کنار هر دانشگاهی که اقدامات لازم برای حفظ امنیت دانشجویان ایالت را انجام می‌دهد، خواهیم ایستاد».

بازداشت 100 دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • خیزش دانشجویی در آمریکا و درگیری پلیس با دانشجویان
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم