Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مهرزاد خلیلیان» امروز (جمعه) در گفت‌وگو با رادیو تهران اظهار داشت: بازیکنان استقلال تست کرونا داده بودند و تست ۲۵ درصد از بازیکنان این تیم مثبت اعلام شد ولی زمانی که تست دو بار منفی می‌شود بدان معناست که تیم آماده فعالیت‌های ورزشی بوده و دیگر در فهرست کرونایی‌ها قرار ندارد.

وی افزود: تست چهار بازیکن استقلال در آزمایشات اخیر منفی اعلام شد و آنها باید در بازی بعدی خود (مقابل تراکتور) حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فدراسیون پزشکی خاطرنشان کرد: طبق پروتکل بهداشتی هر باشگاهی که نتیجه تست ۲۵ درصد بازیکنانش مثبت اعلام شود باید به قرنطینه برود و طبق صورت‌جلساتی که در اختیار ما قرار گرفت ۲ باشگاه استقلال و فولاد شامل این قانون می‌شوند و باید مسابقات آنها به تعویق بیافتد مگر اینکه سازمان لیگ تصمیم دیگری بگیرد.

خلیلیان تصریح کرد: جلساتی با سازمان لیگ برگزار کردیم و تمامی تلاش دو وزارتخانه‌ ورزش و بهداشت بر این بوده است فوتبال نمونه و پاک داشته باشیم و امیدوارم باشگاه‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی تاکید کرد: هیچ آزمایشگاه معتبری در ایران به خود اجازه نمی‌دهد در آزمایشاتی که انجام می‌دهد اشتباهی رخ دهد چرا که بار حقوقی به همراه دارد.

سرپرست فدراسیون پزشکی در پایان گفت: به وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد تشکیل کمیته اخلاق در کار پزشکی را دادیم و امیدواریم همه ورزشکاران پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

برچسب‌ها فوتبال استقلال فدراسیون پزشکی ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال استقلال فدراسیون پزشکی ورزشی فوتبال استقلال فدراسیون پزشکی ورزشی فدراسیون پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند

همچنین، نماینده استان درلیگ یک درتهران ازساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه میهمان تیم هوادار است.

باشگاه تراکتور نسبت به وضع عارف آقاسی از فدراسیون فوتبال استعلام گرفت و مشخص شد که این بازیکن از دیدار برابرذوب‌آهن محروم نیست.

بر اساس اعلام لیست اولیه سازمان لیگ، عارف آقاسی به دلیل محرومیت انضباطی که در آخرین بازی جام حذفی فصل گذشته با فولاد داشت، اولین بازی تراکتور در رقابت‌های حذفی را از دست داده بود، اما با توجه به اینکه دیدار تراکتور برابر چوکا لغو شد، در ابتدا اینطور به نظر می‌رسید که محرومیت آقاسی به دیدار برابر ذوب‌آهن منتقل خواهد شد.

سعید مظفری‌زاده با تائید این خبر ا گفت: با توجه به استعلامی که گرفتیم عارف آقاسی محرومیت خود را در بازی با چوکا گذرانده است چرا که در این بازی تیم حریف بود که در زمین حاضر نشد.

 سیدمحمد حسینی به دلیل مصدومیت، محروم تیم تراکتور دراین بازی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم