Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌المللی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ارتباط مؤثر با شرکای خارجی مستلزم تقویت تعاملات بین‌المللی است، گفت: سعی داشتیم هر اتفاق منفی که رخ داده و باعث قطع ارتباط بین شهرها شده است با یک اتفاق مثبت تغییر دهیم و روابط خوبی را برقرار کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان حجتی امروز_ پنجشنبه ۱۹ تیرماه ۹۹_ در دیدار با سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به دستور شهردار اصفهان برای فعال کردن خواهرخوانده‌ها اظهار کرد: ارتباط خواهر خوانده‌ها باعث دوستی بین مردم و ایجاد رابطه فرهنگی دو شهر می‌شود، اما می‌توان از این موضوع بهره‌برداری‌ها در حوزه‌های دیگر نیز انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ارتباط مؤثر با شرکای خارجی مستلزم تقویت تعاملات بین‌المللی است، ادامه داد: سعی داشتیم هر اتفاق منفی که رخ داده و باعث قطع ارتباط بین شهرها شده است با یک اتفاق مثبت تغییر دهیم و روابط خوبی را برقرار کنیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌المللی شهرداری اصفهان افزود: توانستیم از فضای کرونا استفاده کنیم و روابط خود را با شهر بارسلونا که یکی از خواهر خوانده‌های مهم اصفهان است، مجدد برقرار کنیم چراکه روابط با این شهر کمرنگ شده بود و امروز با تمامی خواهر خوانده‌ها به جز کویت که زیر سایه دیپلماسی رسمی است، روابط خوبی داریم.

این خبر تکمیل می‌شود...

کد خبر 432904

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر قدرت الله نوروزی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۸۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع

روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد: با توجه به مراجعه همزمان تعداد زیادی از اتباع و مهاجرین محترم به سایت سهما و اشکالات فنی بوجود آمده، به اطلاع می رساند وارد کردن کد ارسالی به سایت سهما تا پنج شنبه بیستم اردیبهشت ماه تمدید شد.

پیش از این روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای درباره پیامک ارسالی از سامانه سهما به شماره اتباع خارجی از آنها خواست تا این پیامک را جدی بگیرند.

در این اطلاعیه آمده است: پیامکی با مضمون ذیل برای اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در کشور جهت استعلام حضور یا عدم حضور توسط سامانه سهما ارسال شده است؛ از مخاطبان درخواست می‌شود در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سیاست‌گذاری صحیح برای گسترش روابط با همسایگان در حوزه تقویت جایگاه گازی چگونه باید باشد؟
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • اولین ارتباط بلوتوثی فضایی برقرار شد
  • نشان «خورشید تابان» امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار رسید
  • نشان «خورشید تابان» امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار اعطا شد
  • نمایشگاه کتاب ظرفیت جذب گردشگران خارجی را دارد
  • شبکه هابل برای اولین بار با یک ماهواره ارتباط بلوتوثی برقرار می‌کند
  • آموزش زبان فارسی در ارمنستان موجب تقویت تعاملات دو کشور می‌شود
  • کارکنان عقیدتی سیاسی مسئول تقویت هدایت و معنویت هستند
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری