Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@07:54:23 GMT

قیمت اتوبوس۶ برابر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۸۷۶۰

قیمت اتوبوس۶ برابر شد

 محمود ترفع، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به عبارتی، اگر در سال ۱۳۸۹ با مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان، امکان خرید حداقل ۱۵۰ دستگاه اتوبوس دوکابین را داشتیم، در حال حاضر با این مبلغ، تنها امکان خریداری حداکثر ۲۵ دستگاه اتوبوس دوکابین را داریم.

او با تاکید بر اینکه قدرت خرید اتوبوس به کمتر از یک ششم ۱۰ سال قبل کاهش یافته است، ادامه داد: این در حالی است که شرکت واحد در همه این سال‌ها از کمک‌های دولتی بی‌بهره بوده است و دولت از سال ۱۳۸۹ تا کنون هیچ اتوبوسی به شهرداری تهران تحویل نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه بسیاری از اتوبوس‌های تهران به سن بازنشستگی رسیده‌اند در صورتی که چاره‌ای نداریم جز آنکه به صورت تمام‌ وقت آنها را برای جابه‌جایی مسافران به کار بگیریم، گفت: از هر ۵ دستگاه اتوبوس تهران، حداقل ۳دستگاه آن فرسوده است و به عبارتی، ۶۲ درصد اتوبوس‌های تهران فرسوده هستند.

بنا بر گزارش خبرگزاری مهر، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، با اعلام اینکه میانگین عمر مفید اتوبوس‌های دیزل ۱۰ سال است در صورتی که متوسط عمر ناوگان اتوبوس‌های تهران ۱۲ سال و نیم است، عنوان کرد: این نسبت، مثل این می‌ماند که سن بازنشستگی فردی ۶۰ سال باشد اما از همین فرد در سن ۷۵ سالگی انتظار داشته باشیم که ۷ روز هفته به صورت تمام‌ وقت کار کند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه صبح امروز به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام شد و سه واحد آمبولانس امدادی اورژانس و ۲ اکیپ امدادی هلال احمر به محل اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، عباس عابدی با اشاره به اینکه واحد‌های امدادی در کوتاه‌ترین زمان در محل حاضر شدند، افزود: در این سانحه هشت مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و ۲ زن ۲۰ و ۶۳ سال مصدوم شدند.

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین (ع) گلپایگان و حضرت محمد (ص) میمه منتقل شدند.

عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله نیز پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان