Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت : همگی در استان کردستان در تلاشیم تا سرمایه‌گذاری را تسهیل و موانع سد راه واحدهای تولیدی صادرات‌محور را رفع کنیم.

بهمن مرادنیا در جریان بازدید از منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بانه، اظهار کرد: بر اساس ارزیابی اقدامات و عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی و برنامه زمانبندی به روز که با حضور پیمانکاران تنظیم شد، عملیات فاز اول این طرح مهم اقتصادی امسال به اتمام رسیده و آماده بهره برداریست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان در این بازدید با بیان اینکه تاکنون بیش از یکصد سرمایه‌گذار بومی دارای مجوز تاسیس برای دریافت زمین در منطقه ویژه اقتصادی بانه مراجعه کرده اند ؛ ادامه داد: با توجه به محدودیت زمین در منطقه ویژه اقتصادی بانه، اولویت واگذاری‌ها را بر اساس واحدهای تولیدی صادرات‌محور عنوان کرد و از سرمایه‌گذاران خواست برای بهره‌مندی از معافیت‌های منطقه ویژه اقتصادی، برای تولید کالاهای صادراتی و ایجاد اشتغال در منطقه تلاش کنند.

وی یادآور شد: به موازات تکمیل عملیات فاز نخست منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بانه، عملیات اجرایی فاز دوم این طرح نیز در صورت تامین اعتبارات آغاز می‌شود.

خسروی در ادامه با اشاره به شرایط و فرآیند واگذاری زمین به متقاضیان در منطقه ویژه اقتصادی ، بیان کرد : سرمایه‌گذاران پس از اخذ مجوز از سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، به شرکت شهرک‌های صنعتی استان معرفی می‌شوند و زمین مورد نیاز آن‌ها در قطعات مشخص شده با قیمت مصوب به آنها واگذار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه اقتصادی بانه استانی اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۸۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد

 تفاهم‌نامه به منظور همکاری در جذب سرمایه گذاران و صاحبان صنایع برای سرمایه گذاری در جهت بهره‌برداری از مزیت‌های صید و صیادی و ایجاد صنایع وابسته آن، ایجاد صنایع چوب، ایجاد کارخانه فرآوری نارگیل، ایجاد مرکز تجاری و بسته‌بندی چای در منطقه آزاد چابهار برای صادرات و صادرات مجدد به کشورهای آسیای مرکزی و افغانستان، اوراسیا و قفقاز جنوبی، به امضای حمیرا ریگی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و آریاراتنه مارتین رئیس هیات سرمایه گذاران و صاحبان صنایع سریلانکا رسید.

توافق شد بزودی هیاتی از سرمایه گذاران و صاحبان صنایع سریلانکا برای بازدید، ارزیابی و سرمایه گذاری به منطقه آزاد چابهار سفر کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند
  • رقم زدن حرکات توسعه‌ای با جذب سرمایه گذار
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود
  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد
  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند