Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساراسادات خادم‌الشریعه در مرحله سوم مسابقات جایزه بزرگ شطرنج سرعتی جهان از سد جو ونجون، قهرمان جهان گذشت و به نیمه نهایی رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، مرحله سوم مسابقات جایزه بزرگ شطرنج سرعتی بانوان فیده به میزبانی سایت چس دات کام پیگیری شد و ساراسادات خادم‌الشریعه از سد جو ونجون، قهرمان جهان گذشت و به نیمه نهایی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانوی شطرنج‌باز کشورمان در بازی قبل نماینده آمریکا را از پیش‌رو برداشته بود. خادم‌الشریعه در بازی نیمه نهایی برابر یفان هو قرار می‌گیرد.

همچنین محمدامین طباطبایی شطرنج‌باز کشورمان در ششمین دوره مسابقات گرندپری که به میزبانی سایت چس دات کام برگزار شد عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شطرنج آمریکا خادم الشریعه جو خادم الشریعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۹۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید

تیم میکس ریکرو ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان باز ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم هلند به پیروزی رسید و در یک‌هشتم نهایی با نتیجه 5 بر یک از سد فرانسه، تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه 5 بر 4 مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات بازماند‌.

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس