Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-28@18:31:39 GMT

قتل یک پدر و دختر به دلیل شکایت از یک سگ!

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۹۱۰۱

صراط:

پلیس بندر لوسی در این ایالت آمریکا روز چهارشنبه در یک نشست خبری اعلام کرد که در تماس یک شهروند با سامانه ۹۱۱ گزارش تیراندازی دریافت کرده است. ماموران پلیس بعد از مراجعه به محل گزارش، دریافتند که یک مرد ۸۲ ساله با مراجعه به خانه همسایه خود شروع به تیراندازی کرده است. این مرد ۸۲ ساله که رونالد دلسرو نام داشت پس از مراجعه به منزل الکساندر هانسمن شروع به تیراندازی به سوی او و خانواده‌اش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برتربن ها دختر کوچک مقتول بعد از آنکه قاتل به خانه‌ آنها آمده به پلیس زنگ می‌زند و از آنها کمک می‌خواهد.

این دختر در تماس با اداره پلیس می‌گوید: «کسی به خانه ما آمده و در حال تیراندازی است. فکر می‌کنم او پدر و مادر من را کشته است. فکر می‌کنم او تمام اعضای خانواده ما را کشته است.»

وقتی ماموران پلیس به محل حادثه می‌رسند قاتل هنوز در طبقه دوم خانه مقتول حضور داشته است. ماموران پلیس و رونالد دلسرو به سمت یکدیگر شلیک می‌کنند؛ در اثر این تیراندازی‌ها دو گلوله به بازو و سینه مامور پلیس اصابت می‌کند که به دلیل پوشیدن جلیقه ضد گلوله، این مامور پلیس صدمه جدی نمی‌بیند و پس از اندکی مراقبت، از بیمارستان مرخص می‌شود. دلسرو ۸۶ ساله اما در این درگیری‌ها کشته می‌شود. ۴ نفر از اعضای خانواده که در زمان حادثه در منزل بوده‌اند موفق شده‌اند از محل فرار کنند.

ماموران پلیس متوجه شدند که آلکساندر هانسمن ۵۶ ساله و دختر ۱۱ ساله‌اش با شلیک گلوله‌های رونالد دلسرو به قتل رسیده‌اند. دلسرو با دو کلت کمری این جنایت را انجام داده است.

بررسی‌های پلیس نشان داد که ماجرا به اعتراضات همسایه‌های آقای دلسرو به سگ او مربوط بوده است. پس از شکایت خانواده هانسمن از حملات رکسی، سگ آقای دلسرو، اداره کنترل حیوانات برای بررسی اوضاع در تاریخ ۴ مارس به منزل دلسرو و هانسمن می‌آید.

خانواده هانسمن مدعی می‌شوند که «رکسی» چند بار اعضای خانواده هانسمن را گاز گرفته است. به همین منظور یک جلسه دادرسی در تاریخ ۵ مه برگزار شد که در آن آقای دلسرو حضور پیدا نکرد.

در نهایت در تاریخ ۱ ژوئیه اداره کنترل حیوانات اعلام کرد «رکسی» حیوانی خطرناک ارزیابی می‌شود و به این ترتیب آقای دلسرو در این پرونده شکست خورد.

دلسرو ۸۲ ساله که از این نتیجه عصبانی بود برای انتقام، روز چهارشنبه ۸ ژوئیه وارد خانه هانسمن می‌شود و با تیراندازی این جنایت هولناک را رقم می‌زند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ایالت آمریکا تیراندازی صراط ماموران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!

همشهری آنلاین: این حادثه دردناک اوایل فروردین ماه اتفاق افتاد. روز حادثه ساکنانی ساختمانی در یکی از محله‌های پایتخت صدای دعوا و مشاجره مرد نقاش و همسرش را از خانه آنها شنیدند. دقایقی بعد آنها متوجه آتش سوزی و دود از خانه این زوج شدند و پلیس و آتش نشانی را خبر کردند. وقتی آتش‌نشان به محل حادثه رسیدند، شعله‌های آتش خانه مرد نقاش را در برگرفته بود.

آتش‌نشانان حریق را مهار کردند، اما در جریان این حادثه مرد نقاش، همسر ۴۱ساله و پسربچه ۱۱ساله‌اش دچار سوختگی شده بودند که همگی به بیمارستان انتقال یافتند. شدت سوختگی زن ۴۱ ساله به حدی بود که او همان روز جانش را از دست داد، اما پسر ۱۱ ساله وی و همسرش زنده بودند که در بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند. دو روز بعد، اما پسر ۱۱ساله هم به دلیل شدت سوختگی جان باخت و به این ترتیب شمار قربانیان این حادثه به دو نفر رسید. از همان زمان و با شروع تحقیقات پلیسی معلوم شد که عامل این آتش افروزی، پدر خانواده بوده است.

وی پس از مرخص شدن از بیمارستان بازداشت شد و در بازجویی‌ها درباره انگیزه‌اش از این جنایت هولناک گفت: من با همسر و پسرم اختلافات زیادی داشتیم و مدام بحثمان می‌شد. کار من نقاشی ساختمان است و روز حادثه می‌خواستم به ساختمانی برای کار بروم. از پسرم خواستم تا همراهم بیاید، اما او مخالفت کرد. من هم به شدت عصبانی شدم و بعد از کمی مشاجره با ریختن بنزین روی خودم، تهدید کردم که خودسوزی می‌کنم. اما پسرم برایش اهمیتی نداشت و با لحن تندی جوابم را داد که خشمم را بیشتر کرد. از شدت ناراحتی روی پسرم هم بنزیم ریختم و فندک را کشیدم.

وی ادامه داد: در این بین همسرم به کمک پسرمان آمد، اما خودش هم در این آتش سوخت. وی ادامه داد: من خیلی پشیمانم و اصلا قصد گرفتن جان همسر و فرزندم را نداشتم. همه چیز در یک لحظه و به دلیل عدم کنترل خشمم رخ داد.

این متهم با قرار قانونی و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران ادراه دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • جاساز تریاک در پیکان
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • خانواده هم قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟