Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختر خوشگل از کارش بیکار شد، در مورد این ماجرای جالب مدیر او نظر خود را دارد و این دختر زیبای جوان هم نظری متفاوت که باعث اخراج او از کارش شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ همه انسان ها دوست دارند زیبا باشند و علاقه به زیبایی ها در ذات انسان امری طبیعی است ولی حتما شما هم شنیده اید که گاهی همین زیبایی می تواند دردسر ساز شود، با خواندن ادامه مطلب متوجه دردسر زیبایی چهره برای دختر خوشگل جوان خواهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اما هولس» 24 ساله به دلیل زیبایی زیاد چهره اش مدت کوتاهی بعد از آغاز به کار از سوی مدیرش اخراج شد.

دختر جوان می گوید: مدت کوتاهی بود که برای یک کمپانی در خیابان مارلبرو کار می کردم ، همه چیز مرتب بود تا روزی که از سوی مدیر پیامی به من رسید که بایستی محل کارم را ترک کنم.

او می گفت من برای این کار مناسب نیستم و بایستی از شرکت هرچه سریعتر خارج شوم.

 «ادم لوک ول» در این مورد می گوید: من بعد از مدت کوتاهی متوجه می شوم کدام کارمند مناسب و کدام یک برای کار مناسب نیستند. یکی از قوانین من برای همه اعضای کمپانی رعایت اصولی است که در ابتدای کار به آنها گفته می شود.

این کارمند خانم بهتر بود به عنوان مدلینگ فعالیت کند چراکه کار در یک مرکز رسمی هر نوع ظاهری را نمی‌پذیرد. به خصوص وقتی متوجه علاقه او به آرایش زیاد و سبک لباس پوشیدن متفاوت شدم به یقین رسیدم که این خانم برای کار من مناسب نیست و بهتر است به عنوان مدلینگ فعالیت کند نه یک کارمند رسمی چراکه شخصیت کارمند با این چنین چهره پردازی کاملا متضاد است.

انتشار این مطلب جهت سرگرمی مخاطبین خبرگزاری برنا در خروجی این سایت بارگذاری شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اخراج دختر جوان زیبایی بیش از حد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد معلمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان تربت‌حیدریه به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع کارگران اشاره و اظهار کرد: بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند و از بنگاه داری خود داری کنند، چرا که ثروت اندوزی بانک‌ها برای مردم سودی ندارد، لذا پولی که از مردم سپرده گذاری می‌شود باید به سمت تولید هدایت شود.

امام جمعه تربت‌حیدریه بیان کرد: مراکز فنی و حرفه‌ای از مهم‌ترین مراکز ایجاد اشتغال و حرفه آموزی است که تقریباً آموزش‌های آن رایگان است که می‌توان با مهارت‌هایی را که افراد طی می‌کنند وارد بازار کار شد.

وی گفت: بخش مهمی از بیکاری و اشتغال زایی متوجه مسؤولان است اما بخش عمده آن متوجه مردم است، چرا که کار فراوان است و باید فرهنگ آن نهادینه شود، لذا اینکه در خانه بنشینیم و منتظر باشیم کار به سراغ ما بیاید به خود و خانواده خود ظلم کرده‌ایم.

معلمی بیان کرد: شوراها یکی از مهم‌ترین مظاهر مردم سالاری است و نباید کار سیاسی و جناحی انجام شود و اعضا درگیر اختلافات درون گروهی شوند که دود آن به چشم مردم می‌رود.

امام جمعه تربت‌حیدریه تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات شوراها شناسایی موانع تولید است و برای رفع این مهم تمام تلاش خود را انجام دهند و این مهم نیازمند برنامه ریزی است.

کد خبر 6089090

دیگر خبرها

  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • حکم اعدام برای آزارگران ۲ دختر دانش‌آموز | ما را به بیابان‌های ورامین بردند و...
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز