Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز، سازمان تنظیم مقرارت برای جلوگیری از ارسال پیامک‌های تبلیغاتی سامانه #۸۰۰* از خطوط شخصی راه اندازی کرد و در کنار آن سامانه ۱۹۵ نیز به منظور ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی و تسریع در روند مسدودسازی سرشماره‌های مزاحم خدمات رسانی می‌کند.
اخبار اقتصادی- کاربران در صورت مشاهد پیامک‌های مزاحم تبلیغاتی می‌تواند با ارسال شماره به سامانه #۸۰۰* نسبت به گزارش تخلف اقدام کنند البته سامانه ۱۹۵ نیز آماده دریافت گزارشات و تسریع در روند برخورد با سیم کارت‌های مزاحم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان تنظیم مقرارت فعالیت سیم کارت‌هایی که تماس ندارند و تنها به ارسال پیامک‌های انبوه اقدام می‌کنند را رصد و نسبت به مسدود سازی این سرشماره‌های مزاحم اقدام می‌کند.
در این میان برخی از شرکت‌های تبلیغاتی با استفاده از سیم کارت های بدون نام و نشان اقدام به ارسال پیامک‌های انبوه می‌کنند البته این تبلیغات پس از گزارش و ثبت در سامانه متوقف می‌شود.
سازمان تنظیم مقرارت به منظور جلوگیری از از ارسال انبوه پیامک، بندی را در قرارداد اپراتور‌ها گنجانده است که در صورت ارسال پیامک انبوه از یک سیم کارت، تمام سیم کارت‌های تحت مالکیت فرد متخلف از ارسال پیامک محدود شود.
این سازمان در آخرین آمار تعداد خطوط مسدود شده تا ۱۸ تیر ماه را ۳۱۹ هزار و ۱۶۹ خط اعلام کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سیم کارت پیامک خدمات رسانی سیم کارت سیم کارت ارسال پیامک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان

با توجه به حذف ارسال پیامک برای تراکنش‌های زیر ۳۰ هزار تومان در برخی از بانک‌ها اگر هنگام خرید اشخاصی به طور عمد و یا غیرعمد اقدام به برداشت کمتر از ۳۰ هزار تومان کنند کاربر از آن مطلع نخواهد شد و این معضل کاربران را گلایه‌مند کرده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و ادب؛ بانک‌ها چند سالی هست که برای پیامک شرط می‌گذارند که مثلا کم‌تر از ۵۰ هزار تومان و یا ۳۰ هزار تومان پیامک ارسال نمی‌شود و این دست سارقان فضای مجازی را بازتر می‌کند. لطفا پیگیری کنید.  

منبع: زهره صاحبی - شهروند خبرنگار 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • پیامک هایی که رویای لاغری تبلیغ می کنند
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد؛ چرا آب ذخیره کنیم؟
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • واقعیت پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد چه بود؟
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی