Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه قضایی همواره برای حفظ سلامتی مردم از برخورد با هیچ متخلفی کوتاهی نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد شامگاه جمعه عبدالرضا علیمحمدی در برنامه چشم انداز، گفت: بی‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی علاوه بر حق الناس شرعی، تهدید علیه سلامتی عمومی جامعه نیز تلقی خواهد شد که در قانون مجازات‌های سنگینی برای این موضوع قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد ادامه داد: همانطور که در یک تصادف حتی غیرعمد فردی باعث ایجاد آسیب جانی و یا مالی به فرد دیگری شده و موظف به پرداخت غرامت و جریمه است در خصوص بی‌توجهی به رعایت نکات بهداشتی که منجر به بیماری افراد دیگری در جامعه شود نیز به همین صورت برخورد خواهد شد چه بسا که شعاع صدمه و آسیب در این زمینه بالاتر است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش میزان ابتلا به ویروس کرونا در مراسمات عمومی طی جلسه قبل ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا تصمیمی مبنی بر تعطیلی سالن‌های برگزار کننده مراسمات عروسی و ترحیم اتخاذ و به تالارها و سالن‌ها ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: از همه مردم فهیم استان که تا کنون همکاری بسیار خوبی در زمینه مهار ویروس کرونا داشته‌اند و استان به واسطه جدیت مردم در جایگاه خوبی قرار دارد خواهشمندیم مراعات بیشتر در عمل به پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.

علیمحمدی اضافه کرد: دستگاه قضایی همواره برای حفظ سلامتی مردم از برخورد با هیچ متخلفی کوتاهی نخواهد کرد و مردم می‌توانند به وسیله ملاقات‌ حضوری و یا شماره بنده که در رسانه‌ها قرار داده شده پیشنهادات یا تخلفاتی را که مشاهده می‌کنند برای پیگیری به بنده منتقل نمایند.

انتهای پیام/68033/م

منبع: فارس

کلیدواژه: دادستان چهارمحال و بختیاری رعایت پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۹۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین،  ماما را اولین فردی می توان برشمرد که پس از زایمان طبیعی در ارتباط با نوزاد قرار می‌ گیرد و به حفظ و ارتقای سلامتش کمک می‌ کند.

در مراکز بهداشتی یک ماما علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مادر و کودک در دوران مختلف زندگی (جنینی، نوزادی، کودکی، مدرسه) به ارائه خدمات پیشگیری، مشاوره سلامت جنسی و باروری و سلامت خانواده نیز می پردازد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • متخلفان در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • متخلفان استخراج غیرمجاز رمز ارز ١٠٠ برابر نرخ انرژی جریمه می شوند