Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) که تصمیم داشت دیدار‌های برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰ - ۲۰۱۹ را در ورزشگاه‌های بی طرف برگزار کند، امروز با برگزاری نشست فوق العاده اعلام کرد که این بازی‌ها در زمین تیم های میزبان برگزار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی و در حالی که ۴ بازی برگشت انجام نشده بود، به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمد. یوفا گفته بود که مسابقات برگشت این مرحله بین تیم‌های یوونتوس (ایتالیا) - لیون (فرانسه)، منچستر سیتی (انگلیس) - رئال مادرید (اسپانیا)، بایرن مونیخ (آلمان) - چلسی (انگلستان) و بارسلونا (اسپانیا) - ناپولی (ایتالیا) در تاریخ ۷ و ۸ آگوست برگزار می‌شود، اما محل برگزاری این بازی‌ها را مشخص نکرده بود.

یوفا تصمیم داشت این دیدار‌ها را به صورت متمرکز در پرتغال برگزار کند، اما فشار‌های تیم‌های میزبان که می‌خواستند در ورزشگاه‌های خانگی خود بازی کنند، نتیجه داد و یوفا رای به میزبانی آن‌ها داد.

به نوشته‌ سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا، پس از جلسه فوق العاده کمیته اجرایی یوفا در روز پنجشنبه، اکنون تأیید شده است که این بازی‌ها پشت در‌های بسته در شهر‌های تورین، منچستر، مونیخ و بارسلونا انجام می‌شوند.

در حال حاضر تکلیف نیمی از بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی مشخص شده و تیم‌های پاری سن ژرمن، اتلتیکو، لایپزیگ و آتالانتا به مرحله یک چهارم نهایی رسیده اند.

یوفا پیش از این اعلام کرده بود که باقیمانده مسابقات این فصل لیگ قهرمانان اروپا از مرحله یک چهارم نهایی به بعد در قالب یک تورنمنت ۸ تیمی از ۱۲ تا ۲۳ آگوست در لیسبون پرتغال برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

هافبک بارسلونا به یوونتوس پاسخ مثبت داد/ معاوضه ملو با پیانیچ نهایی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا یک هشتم نهایی مرحله یک بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم

دیدار تیم‌های لاتزیو و یوونتوس در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی جام‌حذفی ایتالیا با برتری لاتزیو به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لاتزیو و یوونتوس شامگاه _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی جام‌حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد لاتزیو به‌پایان رسید.

والنتین کاستیانوس در دقایق ۱۲ و ۴۹ گل‌های لاتزیو را به‌ثمر رساند؛ تک گل یوونتوس را آرکادیوژ میلیک در دقیقه ۸۳ رقم زد.

خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس کد خبر 747377

دیگر خبرها

  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود