Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@11:25:26 GMT

«آسیا» با 700 ريال تمام کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۰۱۹۹

«آسیا» با 700 ريال تمام کرد

گزارش حسابرسی شده «بیمه آسیا» نیز نشان می دهد که سال 98 با رشد قابل توجه سودآوری به پایان رسیده است.


به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «بیمه آسیا» به صورت حسابرسی شده اعلام تحقق سود 700 ريالی به ازای هر سهم کرد که با گزارش حسابرسی نشده تفاوتی نشان نمی دهد.


بر اساس این گزارش، حق بیمه صادره با رشد 36 درصدی به رقم 60 هزار و 200 میلیارد ريال رسید و در مقابل، خسارت پرداختی افزایش 12 درصدی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع نشان از بهبود تراز درآمدی «بیمه آسیا» دارد و بار مثبت درآمدی پررنگ‌تر شد.


«آسیا» پیش بینی کرده در سال 99 به میزان 69 هزار میلیارد ريال حق بیمه صادر کند و خسارت پرداختی نیز به نزدیکی 38 هزار میلیارد ريال برسد.


در مجموع، سود ناخالص فعاليت بيمه ای با افزایش 77 درصدی روبرو شد و شناسایی 3 هزار و 481 میلیارد ريال درآمد سرمایه گذاری از محل ذخایر فنی و همچنین 368 میلیارد ريال درآمد سرمایه گذاری از محل سایر منابع، منجر به رشد 150 درصدی سود خالص در سال 98 نسبت به سال 97 شد.


به این ترتیب، سهامداران «آسیا» با یک هزار و 609 میلیارد ريال سود خالص و 2 هزار و 33 میلیارد ريال سود انباشته، به استقبال مجمع سالانه می روند.


روند سودآوری «آسیا» در چند سال اخیر رو به رشد بوده اما در دوره مالی گذشته جهش بلندی به ثبت رساند که تکرار آن در سال 99 کار دشواری به نظر می رسد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه آسیا آسیا بورس بازار سرمایه تاپ میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه لقمانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکهزار و ۳۵۸ پرونده تخلف اقتصادی فروردین ماه امسال، وارد شعب این نهاد شد و کار رسیدگی به آنها انجام شده است.

وی بیان داشت: از این تعداد پرونده یکهزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات بوده است.

لقمانی اظهار داشت: همچنین ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و ۹۷ فقره پرونده نیز مربوط به حوزه بهداشت دارو و درمان بوده است.

وی افزود: گزارش این تعداد فقره پرونده وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده و عملکرد این سازمان در رسیدگی به پرونده‌های مذکور مطلوب بوده است.

کد خبر 6087770

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت