Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: تاکنون آسفالت بیش از ۷۰۰ هزار مترمربع انجام‌شده است و کلیه مستندات در معابر و میدان‌ها شیراز موجود است که می‌توانیم آن را در صورت نیاز ارائه دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، «سرانجام نهضت آسفالت شیراز چه شد؟» از سوژه‌های ثبت‌شده در فارس من بوده که در شرح جزئیات آن آمده: ۴۵ هزار مترمربع از آسفالت‌ خیابان‌های شهر شیراز ازجمله کمربندی، بلوار امیرکبیر، بلوار رحمت، ساحلی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نیاز به مرمت دارد.

بودجه شهرداری شیراز ۳۳ درصد افزایش داشته است ولی حتی یک مترمربع هم نوسازی آسفالت نداشته‌ایم.

تا کی مردم باید به خاطر چاله‌چوله‌های خیابان هزینه جلوبندی و تعمیر ماشین بدهند و شهرداری هیچ اقدامی نکند.

بیش از شش ماه از نهضت آسفالت شیراز و وعده‌های مسئولین می‌گذرد و هیچ اقدام ملموسی انجام‌نشده است.

از تمام همشهریان تقاضا دارم با به اشتراک گذاشتن و پیوستن به این کمپین به بهبودی وضعیت شهرمان کمک کنند.

کلیه مستندات ۷۰۰ هزار مترمربع آسفالت انجام‌شده در معابر و میدان‌ها شیراز موجود است 

در این خصوص مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز به خبرنگار فارس گفت: عملیات آسفالت معابر شهر در سال جاری به‌طور پیوسته از اول خردادماه سال ۹۹ شروع‌شده و تاکنون آسفالت بیش از ۷۰۰ هزار مترمربع از معابر در مناطق مختلف شهر با اولویت معابر و میدان‌ها اصلی و پس‌ازآن معابر فرعی انجام‌شده است.

حمید جورکش ادامه داد: کلیه مستندات ۷۰۰ هزار مترمربع آسفالت انجام‌شده در معابر و میدان‌ها شیراز موجود است که می‌توانیم آن را در صورت نیاز ارائه دهیم.

وی متذکر شد: بر اساس این طرح تا اوایل مهرماه دو میلیون مترمربع آسفالت در معابر سطح شهر اجرا می‌شود.

به گفته جورکش، در عملیات آسفالت معابر شیراز به کیفیت در انجام کار توجه ویژه شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز بااشاره به لزوم همکاری دستگاه‌های مختلف در انجام آسفالت معابر تصریح کرد: در بسیاری از معابر اصلی شهر مانند خیابان ملاصدرا، حر، فردوسی، رودکی، منشعبات بلوار امیرکبیر و ...، کار روکش و تراش و ترمیم آسفالت انجام می‌شود. در تمام این معابر به دلیل پرهیز از دوباره‌کاری با دستگاه‌های خدمات رسان آبفا، برق، گاز و مخابرات نامه‌نگاری انجام‌شده که منتظر پاسخ استعلام درباره اعلام حفاری یا عدم حفاری هستیم.

وی در پایان اذعان داشت: طبق قانون شهرداری هیچ‌گونه وظیفه‌ای در بهسازی ورودی‌های شهر در خارج از محدوده شهری و کمربندی ندارد و دستگاه متولی نگهداری راه‌ها باید برای بهبود وضعیت کمربندی شیراز که خواسته مهم امروز شهروندان است، اقدام کنند.

انتهای پیام/ م 

منبع: فارس

کلیدواژه: فارس فارس من ۷۰۰ هزار مترمربع معابر و میدان ها شهرداری شیراز انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان، معابر سطح این منطقه که به‌دلیل انجام حفاری‌ها، وضعیت آسفالت نامناسبی دارد، با برداشت آسفالت موجود، خاکریزی مجدد، زیرسازی و روکش یا لکه‌گیری آسفالت، ساماندهی می‌شود.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به ساخت‌وسازهای بالایی که در سطح این منطقه صورت می‌گیرد و حفاری‌های تأسیسات شهری در بعضی معابر موجب شده کیفیت آسفالت آن پایین آمده است، بنابراین به‌منظور هم‌سطح‌سازی معبر، تمام آسفالت آن برداشته و پس از هماهنگی با شرکت‌های تأسیسات شهری، عملیات خاکریزی، زیرسازی و آسفالت مجدد انجام می‌شود.

وی افزود: در این منطقه دو معبر در خیابان باهنر و دو معبر در خیابان ۵ آذر به مساحت کل ۳۲۰۰ متر مربع در دست اقدام است که میانگین پیشرفت فیزیکی آن‌ها ۳۰ درصد بوده است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به قرارداد اولیه ۱۷ هزار مترمربعی آسفالت معابر سطح این منطقه تصریح کرد: در سال جاری با پیمان اولیه ۱۰۰ میلیارد ریال، عملیات روکش یا لکه‌گیری آسفالت آغاز شده که شامل تخریب آسفالت قدیمی معیوب، خاکریزی، زیرسازی و روکش یا لکه‌گیری آسفالت است.

محمدحسینی با اشاره به هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی آسفالت در سال گذشته خاطر نشان کرد: در راستای تسهیل در عبور مرور شهروندان و رضایت‌مندی آن‌ها، اجرای روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر سطح منطقه در سال جاری بیش از ۳۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته خواهیم داشت.

کد خبر 751035

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • حداکثر سرعت مجاز در معابر شیراز بازبینی شد
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • آغاز نهضت اسفالت در کرمان
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر