Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@16:42:45 GMT

ابتلای رئیس‌جمهور بولیوی به کرونا

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۰۳۹۷

ابتلای رئیس‌جمهور بولیوی به کرونا

در پی مثبت شدن آزمایش کرونای رئیس‌جمهور موقت بولیوی، وی برای یک دوره 14 روزه در قرنطینه قرار گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ژانین آنز» رئیس‌جمهور موقت بولیوی روز پنجشنبه از مثبت شدن آزمایش کرونای خود خبر داد. پیش از این دو وزیر وی به این بیماری مبتلا شده بودند.

به گزارش «رویترز»، وی در ویدئویی در این خصوص گفت: من به همراه تیمم در تمام این مدت مشغول کار بودیم و از هفته گذشته آزمایش دو نفر آن‌ها مثبت شد، من هم این آزمایش را انجام دادم و نتیجه آن مثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنز در ادامه گفت که حالش مساعد است و دو هفته آتی را در قرنطینه خواهد ماند تا آزمایش جدیدی انجام شود. او تاکید کرد که به کارش به صورت مجازی ادامه خواهد داد و از مردم بولیوی برای کمک به مبارزه علیه کرونا تشکر کرد.

پیش از این ابتلای وزیر معدن و وزیر ریاست‌جمهوری بولیوی تایید شده بود و در پی مثبت شدن نتیجه آزمایش ابتلا به «کووید-۱۹» آن‌ها، همه کارکنان دولت مورد آزمایش قرار گرفتند.

طبق آمار پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، در شبانه‌روز گذشته با ابتلای هزار و ۱۲۹ نفر دیگر به ویروس کرونا در بولیوی، شمار کل مبتلایان این کشور به ۴۴ هزار و ۱۱۳ نفر رسید. همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱ نفر دیگر در این کشور آمریکای جنوبی بر اثر کرونا جان باختند تا شمار کل قربانیان آن از آغاز همه‌گیری به هزار و ۶۳۸ نفر برسد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بحران کرونا رئیس جمهور بولیوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی افتتاح می‌شود

علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو گفت: فردا با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی که توسط مهندسان ایرانی اجرا شده افتتاح می‌شود.

وی افزود: ارزش این طرح بیش از ۵۰۰ میلیون دلار است که دولت سریلانکا آن را تامین مالی کرده است. در این طرح ۲ سد بتنی-غلطکی و ۲۴ کیلومتر تونل اجرا شده که آب را از رودخانه‌های پرآب سریلانکا به مناطق کشاورزی منتقل می‌کند. 

وزیر نیرو همچنین تاکید کرد: همچنین یک تونل عمودی با ارتفاع ۶۱۸ متر، نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی و خطوط انتقال آن شامل این طرح هستند. سالن تولید نیروگاه در عمق ۷۵۰ متری زمین قرار دارد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • دروغ بایدن: راننده ۱۸ چرخ بودم!
  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • ادعای اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  • اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  • خطیر: بعد از قهرمانی آسیا، امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد
  • ببینید | پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان؛رئیس جمهور عازم سریلانکا شد
  • با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی افتتاح می‌شود