Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-08@13:42:39 GMT

روایت «هوک» از دست رد ایران بر سینه آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۰۴۱۰

روایت «هوک» از دست رد ایران بر سینه آمریکا

به گزارش مهر، «برایان هوک» نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، در گفتگو با المانیتور گفت: به جمهوری اسلامی پیشنهاد مذاکره حضوری کنسولی دادیم، اما ایران این پیشنهاد را رد کرد.

هوک در ادامه مدعی شد: ایران در حال از دست دادن فرصتهای خوب است و امیدوارم هم در موضوع تبادل زندانی‌ها و شاید هم در موضوعات دیگر شاهد پیشرفت مذاکرات میان دو کشور باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ویژه آمریکا گفت: به رغم پیشنهاد مذاکرات مستقیم آمریکا، ایران به پای میز مذاکره نمی‌آید و تا زمانی که موضع ایران چنین است، آمریکا به واسطه‌گری سوئیس (حافظ منافع ایالات متحده در ایران) متکی خواهد بود.

وی در ادامه مدعی شد:  اگر ایران وارد مذاکره می‌شد می‌توانست پیشنهاد معامله بزرگ دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا را ارزیابی کند.

هوک در ادامه بار دیگر این ادعا را تکرار کرد که، آمریکا درهای دیپلماسی را برای سالها باز نگه داشته و این نشان دیگری از تمایل جمهوری اسلامی برای از دست دادن فرصتهای خوب برای پیشرفت است. آمریکا عجله‌ای برای مذاکره ندارد و استراتژی (فشار حداکثری) ایالات متحده در مقابل ایران کارایی خود را نشان داده است.

وی همچنین گفت: هرگونه توافق جدید احتمالی با ایران، حق غنی‌سازی اورانیوم برای جمهوری اسلامی را به رسمیت نخواهد شناخت و با این کار تهران فرصتی برای تولید بمب هسته‌ای نخواهد داشت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا در ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است

ایسنا/سمنان جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا طی ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است.

سردار فدوی، ۱۸ اردیبهشت در سفر به سمنان از جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای نام برد و افزود: در طی ۴۵ سال گذشته بارها بر دشمن خبیث خود پیروز شده‌ایم.

وی با بیان این‌که دشمن تلاش می‌کند تا ما را از پیروزی نهایی بازدارد، تصریح کرد: در جنگ تحمیلی ۸ ساله و آنگاه که پای جان در میان بود، با رشادت رزمندگان اسلام، دشمن شکست خورد.

جانشین فرمانده کل سپاه، جنگ اقتصادی را جبهه دیگر دشمن علیه کشورمان ارزیابی کرد و گفت: بدون شک در جنگ اقتصادی نیز با کار جهادی و انقلابی به پیروزی خواهیم رسید.

سردار فدوی با اشاره به این‌که خداوند همواره یاور این انقلاب بوده، ادامه داد: از ابتدای انقلاب، پای هر کاری رفته‌ایم، خداوند ما را به پیروزی رسانده است. بحمدالله در کشور ما انسان‌هایی مومن، متقی و پرتلاش با بهره هوشی بسیار بالا حضور دارند که در هر کاری پیروزند.‌

وی به معضل کم‌آبی در کشور پرداخت و اظهار کرد: قرارگاه امام حسن‌ مجتبی(ع) سپاه پاسداران برای به سرانجام‌رسانی نهضت آبرسانی به روستاها، عزم جزم دارد.‌

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار بسیج سازندگی کشور است.‌

وی از بسیج سازندگی استان سمنان به عنوان یک دستگاه موفق در سازندگی نام برد و گفت: مسئولان همراه و مردم‌ متحد استان سمنان بحمدالله در موضوع سازندگی، پیشگام کشور هستند.‌

سردار فدوی با بیان این‌که اهالی کویر، مردمانی سختکوش و پرتلاشند و امور را به سرانجام می‌رسانند، افزود: مردم ایران، مردمانی با تمدن هزاران ساله و دارای فکر، اندیشه و نبوغ هستند.‌

وی به پیروزی‌های مداوم کشورمان در عرصه بین‌المللی اشاره و خاطرنشان کرد: به اعتراف مقامات آمریکایی، طی ۴۵ سال اخیر آمریکا هیچ‌ پیروزی‌ای مقابل ملت ایران نداشته و بحمدالله هر روز بر عظمت و سربلندی ایران اضافه می‌شود.‌

وی به تنبیه رژیم اشغالگر قدس اشاره و اظهار کرد: ما در عملیات «وعده صادق» به تمام شیاطین، دشمنان و جبهه باطل حمله کردیم.

جانشین فرمانده کل سپاه به برخی مشکلات اقتصادی در کشور پرداخت و گفت: موضوع اقتصاد و معیشت موضوع تمام‌وقت مردم است و باید به گونه‌ای اقدام کنیم که همه بدانند ما در این جبهه نیز پیروزیم‌

فدوی با بیان این‌که سپاه پاسداران در همه موضوعات، از انقلاب اسلامی پاسداری خواهد کرد، افزود: بسیج در غلبه بر مشکلات اقتصادی کشور ، نقش اساسی دارد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جنگ و آمریکا به روایت اساتید دانشکده فرماندهی ارتش آمریکا
  • آمریکا در ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند | هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... | موشک جواب موشک است | از وضعیت سفره مردم مطلعم
  • گروسی: مذاکرات با ایران درباره نحوه اجرای توافق مشترک مارس ادامه دارد
  • وعده صادق احساس غرور ملی بود / میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم
  • گروسی: مذاکرات با ایران برای حل مسائل پادمانی ادامه دارد؛ به‌زودی شاهد گام‌های ملموس خواهیم بود
  • افشای عمدی فایل صوتی ظریف به روایت سعید لیلاز /با خرابکاری در نطنز، این سایت چند ماه از کار افتاد /ایران زمین بازی را عوض کرده است
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • پیشنهاد گروگان سابق آمریکایی در خصوص جنگ ایران و اسرائیل
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران