Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@20:41:09 GMT

آغاز ثبت تخلف برای تاکسیرانان بدون ماسک

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۰۴۹۳

آغاز ثبت تخلف برای تاکسیرانان بدون ماسک

معاون نظارت و امورمناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران از بکارگیری تیم های عملیاتی با رویکرد ارشادی و اعمال ثبت تخلف برای تاکسیرانان بدون ماسک خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدامیرهنجن در گفت‌وگویی درباره لزوم استفاده از ماسک در تاکسیرانان اظهارداشت: اطلاع رسانی در خصوص الزام استفاده از ماسک با استفاده از فضاهای تبلیغاتی مجازی و همچنین محیطی در بیش از 50 پایانه تاکسیرانی پایتخت برای تاکسیرانان و مسافران در حال انجام است تا عزم سراسری برای پیشگیری و مقابله با موج دوم بیماری کرونا با مشارکت و همیاری شهروندان شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: علاوه بر ترویج فرهنگ استفاده از ماسک، روزانه بیش از 40 تیم عملیاتی نیز پایانه های تاکسیرانی و تاکسی های گردشی شهر تهران را تحت رصد دارند.

وی با اشاره به ثبت تخلف رانندگان بدون ماسک بیان داشت: دستورالعمل اجرایی تیم‌های نظارتی بر مبنای ارشاد و تذکرهای لسانی به تاکسیرانان و مسافران است که در صورت مقاومت و یا عدم اجرای طرح الزام استفاده از ماسک از سوی تاکسیران، منجر به اعمال ثبت تخلف برای وی خواهد شد.

هنجن به تداوم توزیع محلول‌های ضدعفونی دست و خودرو بین تاکسیرانان شهر تهران اشاره کرد و گفت: طرح توزیع رایگان محلول ضدعفونی از نخستین روزهای شیوع بیماری کرونا شروع شده و همچنان ادامه دارد و تاکسیرانان می.توانند این موضوع را از منطقه تاکسیرانی مربوط به حوزه فعالیت شان پیگیری کنند.

معاون نظارت و امورمناطق تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به توزیع رایگان ماسک ویژه تاکسیرانان یادآور شد: پایگاه‌های عرضه ماسک واقلام بهداشتی نیز در پایانه های پرتردد پایتخت همچنان مستقر و فعال هستند تا مسافران برای تهیه ماسک مورد نیاز خود دچار سردرگمی نشوند.

انتهای پیام/ا

منبع: دانا

کلیدواژه: استفاده از ماسک شهر تهران ثبت تخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد جنجالی ایلان ماسک علیه دانشجویان معترض امریکا | نتایج نظرسنجی میلیونی‌اش را ببینید

ایلان ماسک در توییتی برای مقابله با معترضان آمریکایی پیشنهادی داد.

به گزارش ایلنا، ماسک در ایکس نوشت: «قانون پیشنهادی: اگر کسی پرچم آمریکا را پایین کشیده و پرچم دیگری را به جای آن نصب کند، آن شخص باید یک سفر یک طرفه رایگان (اما اجباری) به کشور آن پرچم داشته باشد.»

وی این نظر‌سنجی را در اعتراض به حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • بار ترانزیتی افغانستان بدون مجوز از ایستگاه تهران عبور کرد
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • پیشنهاد جنجالی ایلان ماسک علیه دانشجویان معترض امریکا | نتایج نظرسنجی میلیونی‌اش را ببینید
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود