Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:04:14 GMT

شروع طوفانی فرناندس در یونایتد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۰۶۱۷

شروع طوفانی فرناندس در یونایتد

هافبک پرتغالی منچستریونایتد در ۱۰ دیدار نخست خود در تاریخ لیگ برتر بر روی ۱۳ گل تاثیر مستقیم داشته است که این یک رکورد در تاریخ رقابتهاست.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، در آخرین دیدار از هفته سی و چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که منچستریونایتد توانست در ادامه روند رو به رشد خود با ۳ گل برابر ویلا به برتری برسد تا شاگردان اوله گنار سولسشایر هم‌چنان امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از زمانی که برونو فرناندس به منچستریونایتد پیوسته است، این بازیکن توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد و یونایتد نیز در لیگ برتر بدون شکست بوده است. این بازیکن در بازی برابر ویلا گل اول تیمش را به ثمر رساند تا در دهمین بازی خود در این رقابتها روی ۱۳ گل تاثیر مستقیم داشته است که شامل ۷ گل و ۶ پاس گل بوده است.

در تاریخ لیگ برتر تنها میک کوئین بوده است که چنین عملکردی را در ۱۰ بازی نخست خود داشته است تا فرناندس خود را به عنوان یکی از بهترین خریدهای چند سال اخیر تیمش اثبات کند. 

منچستریونایتد که در هفته های اخیر نتایج خوبی به دست آورده است باید در هفته بعدی رقابت های لیگ برتر انگلیس  در خانه به دیدار ساوتهمپتون برود و برتری در این دیدار می تواند شانس یونایتد را براس کسب سهمیه لیگ قهرمانان تا حد زیادی افزایش دهد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برونو فرناندس تیم فوتبال منچستریونایتد لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه

تیم فوتبال چلسی در دیدار معوقه هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲ بر صفر مقابل تاتنهام پیروز شد.

به گزارش ایسنا، چلسی در دیداری عقب افتاده از هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲ بر صفر مقابل تاتنهام پیروز شد و ۳ امتیاز این دیدار را به دست آورد.

تروو چالوبا (دقیقه ۲۴) و نیکلاس جکسون (دقیقه ۷۲) در این دیدار برای آبی های لندن گلزنی کردند.

چلسی اکنون با ۵۱ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. تاتنهام نیز سومین شکست متوالی خود را متحمل شد و با ۶۰ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

در دیدارهای آتی چلسی در خانه به مصاف وستهم و تاتنهام به دیدار لیورپول خواهد رفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد
  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس
  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است
  • تراکتور - استقلال؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال/ اعلام ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال