Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه فارسان با بیان اینکه مقوله عفاف و حجاب حاصل بروز و ظهور عملى دو فضیلت حیا و غیرت است، گفت: این دو از نشانه‌‏هاى اصلى ایمان است و بدون آن‌ها ایمان معنایى ندارد.

حجت‌الاسلام محسن‌ ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه مقوله عفاف و حجاب حاصل بروز و ظهور عملى دو فضیلت حیا و غیرت است، گفت: این دو از نشانه‏‌هاى اصلى ایمان است و بدون آن ایمان معنایى ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه فارسان با بیان اینکه پشت سر موج بدپوششى و بدحجابى، توطئه و تلاش دشمن به ‏خوبى دیده می‌شود، ادامه داد: اگر امروز شیرمردانى داریم که مدافع حرم حضرت زینب(س)‏‌ هستند، شیرزنانى هم داریم که مدافع حریم حضرت زینب(س)‏ هستند و قطعا اجر شیرزنان مدافع حریم، کمتر از ارزش کار شیرمردان مدافع حرم نیست.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در 14 خرداد امسال در خصوص تحول‌خواهی و تحول‌آفرینی با تکیه بر مکتب امام خمینی(ره)، افزود: طرح تحول‏‌خواهى در این سال از سوى ایشان قطعا با عنایت به ظرفیت‏‌هاى موجود در کشور، مردم و نیروهاى انقلابى انجام شده است و این مهم باید ما را به تأمل بیشتر و تحرک افزون‌‏تر وادار کند.

مجلس یازدهم امید به اصلاح و تحول را تقویت کرد

ملک‌پور با بیان اینکه امسال را با اوج‌‏گیرى کرونا آغاز کردیم و مشارکت فعال مردم، انتشار عطر مواسات و همدلى مؤمنانه بهترین و زیباترین تصاویر انسانى و اخلاقى را پیش روى جهان قرار داد، اضافه کرد: همچنین مجلس یازدهم با ترکیب جوان و آرایش انقلابى و تحول‏‌خواهى آغاز به‌کار کرد و امیدها را به اصلاح و تحول بیش از پیش تقویت کرد.

وی با بیان اینکه خطبه‌‏هاى نمازجمعه، به عنوان گسترده‌‏ترین تریبون حاکمیت که از گفتمان انقلاب اسلامى نمایندگى مى‏‌کند باید نماد فرصت‏‌سازى و تهدیدزدایى باشد، توضیح داد: مهم‏ترین عامل در غنی‌سازى خطبه‌‏ها تمسک علمى و عملى به نظام، منظومه، مشى و سیره امامین انقلاب اسلامى است.

خطبه‏‌های نماز جمعه باید محل تقویت بصیرت انقلابى باشد

امام جمعه فارسان با بیان اینکه در سال 99 نیاز به یک حرکت هماهنگ قرارگاهى و جبهه‏‌اى براى رشد و اعتلاى برنامه‌‏اى در حوزه فرهنگى و اجتماعى و سیاسى داریم، گفت: حرکت به‏‌سوى تقویت نقش قرارگاهى نمازهاى جمعه در این مسیر مورد انتظار است و همچنین توجه به طرح اعتلاى انقلابى که در ماه‏‌هاى اخیر توسط دفتربرنامه‏‌ریزى فرهنگى تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه خطبه‏‌ها و مواضع ما باید محل تقویت بصیرت انقلابى بوده و قرارگاه نمازجمعه باید از هم‏ اکنون قرارگاه رزمایش و عملیات تبیین انقلابى و آماده واکنش سریع باشد، گفت: قرارگاه‌‏هاى مواسات و احصای نقاط ضعف و قوت آن، بهسازى ترکیب قرارگاه با رویکرد مردمی بودن آن و گستراندن چتر هدایت بر سر تشکل‌‏هاى انقلابى و مردمى وظیفه اصلى نهاد امامت جمعه است.

انتهای پیام/68024

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه فارسان عفاف و حجاب خطبه نمازجمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم گفت: اسلام برای نجات بشر است و باید در هر بخشی به خواسته‌های اسلام عمل کرد.


آیت الله عبادی افزود: امروز پیام جمهوری اسلامی جهان را فرا گرفته و هرچه دشمن بیشتر رذالت و جنایت می‌کند، مردم دنیا آگاه‌تر می‌شوند.


وی با اشاره به موفقیت ایران در زمینگیر کردن رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل و ۲۳ کشور منطقه برای پیشگیری از ضربه ایران آماده بودند، اما ضربه فنی ایران از همه این موانعی که کشور‌های حامی اسرائیل ایجاد کرده بودند گذشت و دشمن پوشالی پرادعا را بر زمین زد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه ائمه جمعه نقش مهمی در بیداری جامعه دارند گفت: آگاهی بخشی به مردم بسیار مهم است و در این راه ائمه جمعه نقش مهمی ایفا می‌کنند.


فرمانده مراکز آموزش فراجا هم گفت: دشمن برای بی حجابی در کشور و مسائل مربوط به آن و پس از آن برنامه ریزی کرده و باید جوانان را با زبانی نرم و ایجابی راهنمایی کنیم.


سردار هوشیار ضمن قدردانی از همراهی خوب مردم در طرح نور گفت: پلیس به خوبی در طرح نور ظاهر شده و با جدیت و دغدغه، پیگیر است.

دیگر خبرها

  • هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده است
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • استقبال از طرح دوخت رایگان چادر در پرند چشم‌گیر است
  • تاکید وزیر خارجه مصر بر تقویت روابط مردمی و گردشگری با ایران
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • رفتار شیعیان باید موجب تقویت مذهب شود
  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود