Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@20:46:04 GMT

نظارت افسران سلامت بر تیم‌های ورزشی

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۱۸۷۹

نظارت افسران سلامت بر تیم‌های ورزشی

ایسنا/خراسان رضوی رئیس هیئت پزشکی ورزشی خراسان ‌رضوی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بین ورزشکاران، هفت نفر به عنوان افسران سلامت بر فعالیت‌ تیم‌های لیگ برتر استان نظارت دارند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سیدرضا گلدوزیان اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بین ورزشکاران، هفت نفر به عنوان افسران سلامت بر فعالیت‌ تیم‌های لیگ برتر استان نظارت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت پزشکی ورزشی خراسان ‌رضوی افزود: افسران در کنار تمام تیم‌های لیگ برتری استان حضور دارند و بر نحوه تمرین تیم‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین تست‌های غربالگری نیز به صورت مستمر توسط این افسران سلامت انجام می‌شود.

گلدوزیان با تاکید بر این که رعایت نکردن اصول بهداشتی منجر به بازگشت محدودیت‌های گذشته خواهد شد ، تصریح کرد: نظارت بر باشگاه‌های ورزشی نیز در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت مستمر ادامه دارد و تشدید نیز شده‌ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی افسران سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در روز پایانی رقابت‌های جهانی تیراندازی در کره جنوبی، تیم ملی کشورمان با ترکیب ساره جوانمردی، محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در ماده تپانچه ۵۰ متر خفیف P۴ موفق به کسب نشان طلا شدند.
بانوی تیرانداز خراسان رضوی دو روز قبل نیز در ماده تپانچه بادی ۱۰۰ متر انفرادی نشان طلا را به دست آورده بود.

دیگر خبرها

  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود
  • باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی